تاریخ انتشار: 1398/03/28 11:17
کد خبر: 96460

مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار

رسانه برزیلی گلوبو‌اسپورته مدعی شد باشگاه بارسلونا مذاکره با پاری سن ژرمن برای بازگرداندن نیمار، ستاره سابقش به نوکمپ را آغاز کرده است.
 مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار

درحالیکه شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره آینده نیمار، ستاره بزرگ برزیلی PSG این روزها بسیار داغ است، رسانه برزیلی گلوبواسپورته مدعی شد باشگاه سابق نیمار، بارسلونا مذاکرات با پاری سن ژرمن را برای بازگرداندن نیمار به نوکمپ آغاز کرده است.

به نظر می‌رسد بعد از دو سال غیبت نیمار در نوکمپ، حالا احتمال بازگشت او به کاتالونیا از هر زمان دیگری پررنگ‌تر شده است.

این ادعا به خصوص از این جهت اهمیت زیادی دارد که رئیس قطری باشگاه PSG، ناصر الخلیفی، همین اواخر در مصاحبه جنجالی خود با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال صحبت‌هایی جنجالی درباره نیمار مطرح کرده و او را آماج انتقاد و طعن و کنایه قرار داده بود.

نیمار که این روزها مصدوم است و زمان دقیق بازگشت او به میادین فوتبال هنوز مشخص نشده امیدوار است هر چه زودتر تکلیف فصل آینده خود را بداند. او که چند روز پیش از شروع رقابتهای کوپا آمه‌ریکا در کشورش برزیل، در یک بازی دوستانه از ناحیه قوزک پا مصدوم شد نگاه خود را به  شروع فصل آینده رقابتهای باشگاهی دوخته.

بر اساس ادعای رسانه برزیلی، مذاکره بارسلونا با PSG برای انتقال نیمار با مبلغی نزدیک به 100 میلیون یورو در جریان است و بارسلونا حاضر است علاوه بر این مبلغ بازیکنانی مثل ساموئل اومتیتی، عثمان دمبله و ایوان راکیتیچ را هم در اختیار PSG بگذارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzg9r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب شد؛ نیمار برای جدایی با پاریس به توافق نرسید