تاریخ انتشار: 1395/07/12 22:22
کد خبر: 257910

چرا کسی درباره خرید جنجالی پرسپولیس توضیح نمی‌دهد؟

آنتوان گولیچ بعد از کلی جنجال و هیاهو قهر کرده و رفته و کسی هم توضیح نمی‌دهد، او چرا آمد و چرا رفت!
چرا کسی درباره خرید جنجالی پرسپولیس توضیح نمی‌دهد؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتری فرتاک ورزشی،آنتوان گولیچ خرید کروات-استرالیایی که به عنوان سهمیه آسیایی این فصل به پرسپولیس پیوست ، بعد از کلی جنجال و هیاهو درباره فسخ قراردادش و جایگزین شدن رامین رضاییان به جای او ، در تیم ماند و سرانجام ساسان انصاری از این تیم رفت. او در آن زمان همه کار کرد و گفت در پرسپولیس می ماند اما حالا مدتی است ایران را ترک کرده و تمایلی به بازگشت نشان نمی دهد. نام پرسپولیس را از اینستاگرامش حذف کرده و دیگر هم نمی گوید که می خواهد بماند. 

احتمالا این بازیکن که رقم قرارداد ثبتی اش در سازمان لیگ 200 هزار دلار است و البته اوایل گفته شده بود 100 هزار دلار هم هزینه رضایتنامه داشته است، یکی از خریدهای خارجی پر سر و صدای فصل پرسپولیس است. پرسپولیس امسال دو اوکراینی جنجالی خریده ، یک گلر کروات که حذف برابر قشقایی حسابی جو را علیه اش کرد و این گولیچ که سهمیه آسیایی تیم بود.
بازیکنانی که روی هم رفته بیش از یک میلیون دلار برای شان تعهد ایجاد شده اما هنوز که نشانی از نمایش موفق نداشته اند. حالا درباره گولیچ باشگاه پرسپولیس می گوید برای غیبت هایش از او شکایت می کند اما هیچ کس توضیحی نمی دهد او چرا جذب شد و چرا حالا دارد می رود!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jkvkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرارداد مدافع پرسپولیس فسخ می‌شود؟