تاریخ انتشار: 1398/03/28 20:20
کد خبر: 96403

راه حل یوونتوس برای ربودن پوگبا از دست رئال

یوونتوس قصد دارد با استفاده از الکس ساندرو و داگلاس کاستا، زمینه خرید پل پوگبا از منچستریونایتد را فراهم کند.
 راه حل یوونتوس برای ربودن پوگبا از دست رئال

 یوونتوس رویای بازگشت پل پوگبا به تورین را در سر دارد. هافبک 26 ساله فرانسوی اخیرا اعلام کرده که در تابستان امسال برای جستجوی یک ماجراجویی جدید، می خواهد از منچستر یونایتد جدا شود و مدیران بیانکونری در حال حاضر با مینو رایولا، مدیر برنامه این بازیکن در حال مذاکره در مورد بازگشت احتمالی پوگبا به یوونتوس هستند.

در حال حاضر یونایتد نمی خواهد هافبک گرانقیمت را به فروش برساند و اخیرا به پوگبا گفته که او در فصل آینده در اولدترافورد باقی خواهد ماند، اما یوونتوس امیدوار است که شیاطین سرخ را متقاعد سازد و در این مسیر قصد دارد بازیکنان مورد علاقه این تیم را راهی یونایتد کند.

طبق ادعای کالچو مرکاتو، الکس ساندرو و داگلاس کاستا، دو ستاره برزیلی یوونتوس در سال های اخیر مدنظر یونایتد قرار داشته اند و بیانکونری قصد دارد با وارد کردن آنها به معامله خرید پل وگبا، شرایط را به سود تغییر داده و رضایت مدیران یونایتد را برای فروش هافبک فرانسوی جذب کند.

رئال مادرید نیز به شدت خواهان جذب پل پوگباست و با توجه به تمایل این بازیکن به کار کردن زیر نظر زین الدین زیدان، از شانس مناسبی برای خرید پوگبا برخوردار است و در صورت جدایی وی از یونایتد، یا تورین یا مادرید مقصد بعدی پوگبا خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/485wrk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعجب پوگبا از رفتار هواداران یوونتوس