تاریخ انتشار: 1398/04/01 21:05
کد خبر: 96046

روزهای کلیدی در مسیر انتقال پوگبا به رئال مادرید

مسیر انتقال پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد به رئال مادرید آسان نخواهد بود.
 روزهای کلیدی در مسیر انتقال پوگبا به رئال مادرید

رئال مادرید به شدت خواهان جذب پل پوگباست و روزهایی مهم طی هفته های آتی برای روشن شدن نتیجه وجود خواهد داشت. 8 آگوست روز کلیدی در روشن شدن تکلیف آینده پوگباست زیرا در ساعت 6 عصر آن روز مهلت خرید بازیکنان جدید برای تیم های لیگ برتر به پایان خواهد رسید و اگر یونایتد تا آن مقطع پوگبا را نفروخته و بازیکنان جدیدی به جای وی جذب نکرده باشد، دیگر احتمال انتقال ستاره فرانسوی به برنابئو بسیار کاهش خواهد یافت.

اول ژوئن روز مهم بعدی در این رابطه است. در آن روز بازیکنان یونایتد برای فصل جدید باید در کمپ این باشگاه خود را به اوله گونار سولسشر معرفی کنند و پوگبا قصد دارد در اولین روز خواسته خود مبنی بر جدایی و تمایل به تجربه یک چالش جدید را به گوش سرمربی برساند. با توجه به عدم راهیابی به لیگ قهرمانان، پوگبا حس می کند دوران ورزشی اش در یونایتد رو به زوال است و به همین دلیل قصد جدایی دارد.

اما 13 ژوئن تور تابستانی یونایتد با حصور در استرالیا و در ادامه سنگاپور آغاز می شود و ستاره فرانسوی امیدوار است تا قبل از این تور، تکلیف آینده وی روشن شده باشد و او به رئال مادرید انتقال یابد.

بعد از داستان تاخیر در ارسال مدارک داوید دخیا، رابطه دو باشگاه رئال و یونایتد به خوبی گذشته نیست. آ.اس مدعی شد کهکشانی ها قصد دارند برای کاهش رقم انتقال، نام گرت بیل را نیز وارد این معامله کنند و خود ستاره ولزی نیز علاقمند به حضور در لیگ برتر است اما پاسخ یونایتد هنوز نامشخص است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yaewe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار نه اما پوگبا گزینه مناسبی برای رئال است!