تاریخ انتشار: 1398/04/05 21:15
کد خبر: 95696

یونایتد و رد معاوضه ستاره های اینتر با لوکاکو

منچستریونایتد علاقه ای ندارد بازیکنان اینتر وارد معامله انتقال روملو لوکاکو به اینتر شوند.
 یونایتد و رد معاوضه ستاره های اینتر با لوکاکو

 روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی و تنومند باشگاه منچستریونایتد به شدت مورد توجه اینتر و آنتونیو کونته قرار دارد و تمایل خود این بازیکن به انتقال به سری آ نیز باعث شده شایعات در مورد نهایی شدن این خرید روز به روز افزایش یابد.

یونایتد قیمتی معادل 85 میلیون یورو برای فروش روملو لوکاکو تعیین کرده و همین موضوع کار انتقال او به اینتر را دشوار ساخته است. ESPN ساعتی قبل مدعی شد مدیران اینتر پیشنهاد معاوضه بازیکن برای کاهش قیمت جذب مهاجم یونایتد را به مدیران این باشگاه داده اند که رد شده است.

در واقع اینتر علاقمند است یکی از بین مائورو ایکاردی یا راجا ناینگولان راهی اولدترافورد شود تا آنها قادر به جذب لوکاکو به علاوه مقداری پل نقد باشند اما یونایتد تمام پول فروش مهاجم خود را نقدی می خواهد و ورود این دو بازیکن به معامله را رد کرده است.

البته ساعتی قبل منچستر ایوینینگ نیوز مدعی شد احتمال توافق بین طرفین با مبلغی کمتر از 85 میلیون یورو نیز وجود دارد و شاید یونایتد در نهایت مبلغی برای انتقال روملو لوکاکو به سن سیرو تخفیف دهد، اما با توجه به حواشی فراوان هر دو گزینه پیشنهاد شده از سوی باشگاه اینتر، امکان معاوضه از سوی شیاطین سرخ رد شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jb5o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع لوکاکو از دوران پسا مورینیو