تاریخ انتشار: 1398/04/11 19:52
لاموشی نفس بازیکنان را گرفت
کد خبر: 95154

انصاری‌فرد به همراه ناتینگهام در کمپ مجهز پیناتار(عکس)

این روزها ناتینگهام در کمپ مجهز پیناتار اسپانیا حضور دارد و زیر نظر سرمربی جوان فرانسوی خود برای حضور موفق در لیگ یک انگلستان تلاش می‌کند.
انصاری‌فرد به همراه ناتینگهام در کمپ مجهز پیناتار(عکس)

 چند روز قبل صبری لاموشی فرانسوی به عنوان سرمربی جدید ناتینگهام فارست انگلستان معرفی شد و این تیم بلافاصله برای برگزاری اردوی تدارکاتی خود راهی کمپ پیناتار اسپانیا شد.

طبق تصاویر منتشر شده اجرای تمرینات بدنسازی در دستور کار لاموشی قرار گرفته است و همه بازیکنان زیر فشار سخت قرار گرفته‌اند. انصاری فرد در سه روز گذشته قرارداد خود را با این باشگاه انگلیسی تمدید کرد و حالا به دنبال این است تا با حضور موفق در چمپیون شیپ به لیگ برتر صعود کند. همانطور که از تصاویر پیداست، فشار تمرینات در نظر گرفته شده توسط کادر فنی برای بازیکنان به حدی بالاست که می‌توان خستگی را از چهره مهاجم ایرانی و دیگر بازیکنان ناتینگهام به وضوح دید. لیگ دسته اول فوتبال انگلستان جزو سخت ترین لیگ‌های دنیاست که قدرت بدنی بالایی برای کسب موفقیت می‌طلبد. نکته‌ای که لاموشی به آن توجه ویژه کرده و در اولویت برنامه‌هایش قرار داده است.

هم‌چنین قرار است ناتینگهام عصر امروز در دیداری تدارکاتی برابر دندی یونایتد به میزبانی کمپ پیناتار قرار بگیرد و باید دید که لاموشی از انصاری فرد استفاده خواهد کرد یا خیر. به جز این تیم، دو باشگاه انگلیسی دیگر مثل وولورهمپتون و نیوکاسل نیز در این کمپ حضور دارند و اردوی آماده سازی پیش فصل خود را برگزار می‌کنند.

01416647

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5gx8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش زیاد کریم انصاری‌فرد برای حضور در ترکیب ناتینگهام فارست

بنتو- انصاری فرد، نبرد انتقامی اما دوستانه
کریم به دنبال فراموشی خاطرات یونان