تاریخ انتشار: 1398/04/12 09:56
کد خبر: 95096

«والورده» با خرید دو بازیکن موافقت کرد

سرمربی بارسلونا که زمان خواسته بود تا دو بازیکن مد نظر بارسلونا را بررسی کند، اعلام کرده می‌خواهد آن دو را در تیمش داشته باشد.
«والورده» با خرید دو بازیکن موافقت کرد

مدتی است تیم فوتبال بارسا روی ایده جذب نیمار و گریزمان به همراه هم کار می‌‎کند و در روزهای اخیر اخبار زیادی هم در این باره مطرح شده است.

این باشگاه معتقد است این دو در کنار مسی و سوارس می‎توانند ترسناک‎ترین خط حمله کل دوران فوتبال را تشکیل دهند.

ارنستو والورده از باشگاه کمی زمان خواسته بود تا تصمیم بگیرد که چطور در صورت داشتن همه این بازیکنان می‌تواند از آن‌ها بازی بگیرد و بالاخره به باشگاه برای جذب هر دوی این بازیکنان در صورت امکان چراغ سبز نشان داده است.

مطمئناً در صورتی که این بازیکنان به بارسا بروند بزرگ‎ترین دغدغه والورده چطور بازی دادن به همه آن‌ها است که از دقایق بازی معترض نشوند. از طرفی بارسا فوتبال تهاجمی بازی می‌کند و بعید است نتواند به خوبی از این بازیکنان استفاده کند.

حالا در آستانه شروع فصل جدید والورده با خیالی آسوده در تعطیلات است و امیدوار است باشگاه بتواند هم گریزمان و هم نیمار را به خدمت گیرد. او همیشه از طرفداران گریزمان بوده و فصل پیش هم برای جذب مهاجم اتلتیکومادرید تلاش زیادی کرد.

او معتقد است گریزمان می‌تواند تعداد گل‌های زده تیمش را بالا ببرد و همچنین به نظرش در صورتی که ۴ ستاره دنیا در این تیم حضور داشته باشند رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی باعث می‌‎شود عملکردشان بسیار بهتر از قبل هم بشود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jyro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرکز یووه روی جذب ستاره مورد نظر بارسلونا