تاریخ انتشار: 1398/04/12 10:32
کد خبر: 95093

انصاریان: هیچ کس بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

هیچ فردی بزرگ‌تر تر از پرسپولیس نیست و همه یک روزی می آیند و از این تیم می‌روند و تنها چیزی که باقی می‌ماند پرسپولیس بزرگ با هوادارانش است.
انصاریان: هیچ کس بزرگ‌تر از پرسپولیس نیست

«علی انصاریان» اظهار داشت: از «گابریل کالدرون» شناخت زیادی نداشتم اما وقتی کارنامه مربیگری این مربی را مورد مطالعه قرار دادم متوجه شدم در تیم‌های خوبی فعالیت کرده و نتایج مطلوبی را کسب کرده است.

وی افزود: نه کالدرون بلکه هر مربی دیگری جای برانکو به پرسپولیس می‌آمد کار سختی را پیش رو داشت، این تیم در سه فصل گذشته قهرمان مطلق ایران بوده است و انتظارات از پرسپولیس بالاست.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: برانکو بهترین نتایج را با پرسپولیس گرفت که کمتر مربی می‌توانست این نتایج را کسب کند، او در بین هواداران این تیم از محبوبیت زیادی برخوردار است و جدایی اش ناراحت کننده بود.

انصاریان تصریح کرد: برانکو دوست داشت در پرسپولیس بماند اما مدیران باشگاه در پرداخت مطالبات این مربی بدقولی کردند. متأسفانه این مشکل فوتبال ماست و همه مربیان خارجی وقتی از ایران می‌روند طلبکار هستند و چاره‌ای جز شکایت به فیفا ندارند.

وی تاکید کرد: من با برانکو در تیم ملی کار کردم و به خوبی با خصوصیات اخلاقی او آشنا هستم. برانکو تنها کسی بود که به کار خود اهمیت زیادی می داد و در این راه به هیچکس باج نمی داد.

بازیکن پیشین پرسپولیس در پایان گفت: البته باید در نظر داشت هیچ فردی بزرگ‌تر تر از پرسپولیس نیست و همه یک روزی می آیند و از این تیم می‌روند و تنها چیزی که باقی می‌ماند پرسپولیس بزرگ با هوادارانش است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9zol

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ثبت قرارداد بازیکنان جدید پرسپولیس در هیأت فوتبال؛ همه به جز یک نفر!

آرژانتین صدر نشین / ایران اول آسیا و سی و نهم جهان
جدیدترین رده بندی فیفا اعلام شد؛