تاریخ انتشار: 1398/04/12 20:25
کد خبر: 95022

وضعیت نامشخص ستاره گرانقیمت بارسلونا

وضعیت عثمان دمبله، ستاره فرانسوی و جوان بارسلونا در این تیم نامشخص است.
 وضعیت نامشخص ستاره گرانقیمت بارسلونا

دیروز اخباری در مورد پیشنهاد 70 میلیون یورویی بایرن مونیخ برای جذب عثمان دمبله و البته رد آن از سوی بارسلونا مطرح شد. همچنین نشریه کیکر نیز مدعی شد لیورپول نیز خواهان خرید این ستاره 21 ساله است و قصد دارد با پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای جذب عثمان دمبله اقدام کند.

امروز نشریه مارکا مدعی شد جوزپ بارتومئو به عثمان دمبله اطلاع داده امکان جدایی وی وجود ندارد و بارسلونا برای فصل بعد هم روی وی حساب باز کرده است.

این در حالیست که به نظر می رسد انتقال آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید به بارسلونا قطعی باشد و مراسم معارفه این بازیکن به زودی برگزار شود. همچنین شایعات زیادی در مورد تمایل نیمار به بازگشت به نوکمپ نیز مطرح شده و در این شرایط وضعیت عثمان دمبله نامعلوم است.

قطعا با ورود نیمار و گریزمان و حضور لیونل مسی و لوییس سوارز، کار دمبله برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی دشوارتر از قبل خواهد شد و احتمالا وی به بازیکنی نیمکت نشین تبدیل می شود. همچنین بارسلونا برای خرید گریزمان و نیمار باید مبلغ هنگفتی هزینه کند و احتمالا ا منظر فرپلی مالی دچار مشکل خواهد شد. پس به نظر می رسد علیرغم وعده رئیس بارسلونا، در صورت نهایی شدن انتقال گریزمان و نیمار جدایی عثمان دمبله از این تیم قطعی خواهد بود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ya6la

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ستاره جنجالی بارسلونا در تیررس لیورپول