تاریخ انتشار: 1398/04/15 12:05
کد خبر: 94802

اردوی تیم ملی در اوج بدنسازی باشگاه ها!

تیم ملی قرار است 19 تا 25 تیر در کمپ تیم های ملی اردوی تدارکاتی برپا کند و روز 24 تیر در یک بازی دوستانه میزبان تیم امید باشد.
اردوی تیم ملی در اوج بدنسازی باشگاه ها!

در این اردو لژیونرها حضور نخواهند داشت چرا که اردو در زمان تعیین شده از سوی فیفا برای برگزاری بازی های دوستانه و رسمی نیست. از همه مهم تر در این برهه از زمان همه تیم های باشگاهی چه در ایران و چه در خارج از کشور مشغول انجام تمرینات سخت و طاقت فرسای بدنسازی هستند تا برای شروع فصل جدید بازی ها آماده شوند، طبیعی است در چنین موقعیتی باشگاه های خارجی به بازیکنان خود اجازه خروج از اردو را ندهند. این اجازه نه تنها به بازیکنان تیم بزرگسالان بلکه به بازیکنان تیم های پایه هم داده نخواهد شد کما اینکه می بینید دراردوی تیر ماه تیم امید امید نورافکن و یونس دلفی هم حضور نخواهند داشت.

 

در چنین روزهایی که باشگاه ها تمرینات بدنسازی خود را پشت سر می گذارند و مربی می کوشد بازیکنان جدید و قدیم را با هم هماهنگ کند و پروژه تیمسازی را به خوبی به پایان ببرد بی شک خروج بازیکنان از اردو و حضور آنها در اردوی تیم ملی به این روند آسیب می زند! مشخص نیست اردوی تدارکاتی تیم ملی در این برهه از زمان چه ضرورتی دارد در حالی که تیم ملی نه بازی دوستانه پیش رو دارد و نه بازی رسمی. تازه بازیکنان هفته ها پیش تمرینات و دو بازی سنگین را در برابر سوریه و کره جنوبی پشت سر گذاشته اند.

 

جدایی بازیکن از اردوی تیم باشگاهی و حضور در اردوی تیم ملی باعث تداخل تمرینی و برنامه های آماده سازی خواهد شد! قطعا برنامه های مربی بدنساز باشگاه با تیم ملی هماهنگ نیست و در این مقطع بازیکنان با دو برنامه تمرینی متفاوت روبرو می شوند! در فوتبال حرفه ای تیم های ملی تنها در روزهای فیفا تمرین و بازی خواهند کرد اما در فوتبال ایران مدت هاست باب شده که تیم ملی در هر مقطعی می تواند تمرین کند و حتی به بهانه بازی های دوستانه و رسمی لیگ برتر را تعطیل کند. البته درخواست های مارک ویلموتس برای تعطیلی لیگ برتر به مراتب کمتر از کارلوس کی روش است و او می گوید بهتر است بازی های لیگ برتر به طور منظم برگزار شود. آنچه که مسلم است بازیکن در اردوی باشگاهی و در شرایط مسابقه بهتر آماده خواهد شد تا اینکه بخواهد در اردوی تیم ملی شرکت کند و تنها تمرین انجام دهد.

 

اردوی اخیر تیم ملی حتی اگر به بهانه شناخت از بازیکنان داخلی تیم های لیگ برتری برقرار شود باز تماشای بازیهای لیگ برتر می توانست دستاورد بهتری برای ویلموتس داشته باشد. به خصوص که اکنون تیم های باشگاهی دوران آماده سازی را پشت سر می گذارند و طبیعتا در چنین روزهایی همه بازیکنان برای رسیدن به هماهنگی باید در تمرینات باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27govd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قدوس: از فصل اولم در آمیان راضی نیستم