تاریخ انتشار: 1398/04/15 20:20
ماندم تا دینم را ادا کنم؛
کد خبر: 94748

کیانی: کومان و استنلی جایی بهتر از سپاهان پیدا نمی‌کنند

مهدی کیانی می گوید پس از اتفاقات دیدار پرسپولیس و هدر دادن پنالتی، قراردادش را تمدید کرده تا دینش را به سپاهان ادا کند.
کیانی: کومان و استنلی جایی بهتر از سپاهان پیدا نمی‌کنند

 مهدی کیانی هافبک تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار دوستانه این تیم برابر شهرخودرو که با پیروزی 2 بر 1 طلایی پوشان خاتمه یافت، در مورد تمرینات تیم گفت: تمرینات ما از اول تیر ماه شروع شد و تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم. بچه‌ها تمرینات پرفشاری را تحمل کردند و امیدوارم بتوانیم برای یک سال سخت آماده شویم. باید برای 3 جام مدعی باشیم و با کمک باشگاه، کادر فنی و هواداران بتوانیم در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

او با اشاره به اتفاقات سال گذشته عنوان کرد: سال گذشته دوست داشتیم یک جام کسب کنیم اما نشد. بعد از پنالتی که در بازی با پرسپولیس به بیرون زدم، گفتم باید بمانم و دین خودم را ادا کنم؛ باشگاه به من محبت زیادی داشت و امیدوارم بتوانم سال گذشته را جبران کنم.

کیانی در مورد بازیکنان جدید تیم هم بیان کرد: بازیکنان جدید با نظر کادر فنی جذب شده‌اند. آنها بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند به ما کمک کنند و با اضافه شدن 2 یا 3 بازیکن دیگر تیم تکمیل می‌شود.

 

از کیانی در مورد کومان و استنلی که همچنان غائب هستند، پرسیده شد که او گفت: کومان و استنلی بازیکنان خوب و با‌کیفیتی هستند. باشگاه سپاهان نیز حرفه‌ای است و جایی بهتر از سپاهان پیدا نمی‌کنند؛ باشگاه‌های دیگر پیشنهاد نجومی می‌دهند اما در سپاهان خیلی راحت‌تر هستند، امیدوارم به تیم اضافه شوند و تیم خوبی داشته باشیم.

هافبک تدافعی سپاهان در مورد بازی برابر پدیده اضافه کرد: پدیده همیشه تیم خوبی بوده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی همیشه خوب فوتبال بازی کرده‌اند. بازی‌های دوستانه اول فصل سخت اما از چند تمرین سخت بهتر است، هر چقدر بازی دوستانه کنیم، به شرایط خوب نزدیک می‌شویم. همچنین باید از هواداران تشکر کنم. از سال گذشته تاکنون به من محبت کرده‌اند و حتی بعد از خراب کردن پنالتی به من لطف داشتند و از لحاظ روحی من را بالا بردند. بازیکنان جوان زیاد داریم، با تمام قدرت کار می‌کنیم تا شرمنده هواداران نشویم، سال سختی در هر 3 جبهه داریم، امیدوارم هواداران پشت ما باشند تا با قدرت جلو برویم. امسال رقابت بالای جدول خیلی سخت است، امیدوارم هر تیمی زحمت می‌کشد به حقش برسد.

کیانی حرف هایش را اینگونه پایان داد: پارسال حداقل شایسته یک جام بودیم. اتفاقات می‌افتد اما دوست ندارم زیاد وارد حاشیه شوم. امیدوارم در زمین بتوانیم شایستگی خودمان را نشان دهیم و برنده باشیم. در بیرون از زمین وارد حاشیه نشویم بهتر است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jmwm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلیلی: پرسپولیس در این فصل قربانی اشتباهات داوری بود