تاریخ انتشار: 1398/04/15 20:25
دستمزد بالاتر؛ درخواست صریح علیپور از باشگاه
کد خبر: 94747

پای قرمز در پرسپولیس محکم نیست!

گفتگوی علی علیپور با خبرنگاران در پایان تمرین نشان داد که حضور او در فهرست سرخ ها برای فصل آینده قطعی نیست و مشکلاتی در این بین وجود دارد.
پای قرمز در پرسپولیس محکم نیست!

 باتوجه به پرشدن لیست و بازگشت ملی پوشان پرسپولیسی به تمرین، خیلی ها تصور می کنند پروسه نقل و انتقالات تابستانی این تیم به خط آخر رسیده اما آنچه از اتاق مدیریت باشگاه پرسپولیس و اتاق سرمربی در شهید کاظمی به گوش می رسد، چیزی متفاوت با این است. اما در فاصله چند ده متر تا اتاق گابریل کالدرون، مصاحبه علی علیپور نیز نشان داد که نقل و انتقالات سرخ ها هنوز به پایان نرسیده؛ همانطور که صحبت های بیرانوند در مقابل باشگاه چنین چیزی را نمایان کرد.

علی علیپور در پایان تمرین امروز و در بین میکروفن های پرتعداد از سوی رسانه های مختلف، به خبرنگاران گفت: قرار است خواسته های من و باشگاه بعد از سال ها برآورده شود تا یک سال دیگر هم در خدمت پرسپولیس باشم. خودتان 5 سال است که شرایط من را می دانید ولی هیچ وقت حاشیه نداشته ام ولی بعد از 5 سال که خودم را عضوی کوچک از پرسپولیس می دانم، دوست دارم همکاری خوب داشته باشم.

نکته جالب دیگر در صحبت های بعدی آقای گل پرسپولیسی ها بود. جایی که علیپور با گلایه از مدیران باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه پرسپولیس در طول فصل شاید 500، 600 هزار یورو یا دلار برای یک بازیکن خارجی می دهد ولی نوبت به بچه های خودمان که در ایران می رسد، توجهی نمی شود. من 5 سال در تیم بوده ام و هیچ حاشیه ای نداشته ام و خودتان می دانید قرارداد مالی من چقدر است.

علی علیپور در ابتدای فصل نقل و انتقالات با پیشنهاداتی از آلمریای اسپانیا و زولته وارخم بلژیک مواجه شد و حتی خیلی ها کار انتقال او به اروپا را قطعی دانستند. علیپور نیز در مصاحبه ای که مقابل باشگاه پرسپولیس داشت، گفت به بلژیک می رود تا پرسپولیس سود بیشتری ببرد اما...

اما آنچه که مهاجم شماره 70 را از قاره سبز دور کرد، سنگ 700 هزار دلاری بود که مدیران پرسپولیس جلوی پا او انداختند. این در حالی است که علیپور انتظار داشت باتوجه به یک سال قرارداد با سرخ ها، رقم کمتری برای جدایی اش طلب شود اما پرسپولیس هم نمی خواست آقای گل خود را به سادگی از دست بدهد. بنابراین زولته واخم نیز از خرید این بازیکن پا پس کشید تا این بازیکن به تمرینات سرخپوشان ملحق شود.

البته ماجرای دلخوری علیپور از پرسپولیسی ها به همین جا ختم نمی شود. او که در این سال ها همیشه قراردادی بسیار کمتر از یک میلیارد تومان داشته، پیش تر به مدیران باشگاه سرخپوش پایتخت درخواست داد تا رقم دستمزدش را باتوجه به درخشش او افزایش دهند اما این درخواست با بی توجهی همراه شد.

اکنون نیز علیپور در صورت وجود پیشنهاد خوب راهی فوتبال اروپا خواهد شد اما همانطور که خودش هم گفت، در صورت همکاری ایرج عرب و هیئت مدیره با او، حداقل یک سال دیگر هم در این تیم حضور خواهد داشت.

باتوجه به قرارداد مالی بسیار کم علیپور با پرسپولیس، شاید افزایش قابل توجه قراردادش از سوی قرمزپوشان سبب شود تا پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد نیز بیاید که البته برای این موضوع، رایزنی و چانه زنی زیادی باید انجام شود.

در روزهای اخیر تصور هواداران پرسپولیس بر این بود که تنها احتمال جدایی علیرضا بیرانوند وجود دارد و انتقال علیپور و نوراللهی به اروپا منتفی شده است اما صحبت های علیپور نشان داد که پای مهاجم گلزن سرخ ها در این تیم محکم نیست و شاید جدایی بعد از 5 سال اتفاق بیفتد.

نکته مهم این که علی رغم تمام دلخوری ها و ناراحتی ها، علیپور با انگیزه بالا در تمرینات حاضر شده و تمام تلاشش را می کند تا مورد توجه گابریل کالدرون قرار بگیرد. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نیز او را به همراه بازیکنان اصلی تمرین می دهد تا نشان دهد به عنوان مهاجم اول تیمش روی علیپور حساب باز کرده است.

در نهایت باید دید معادله خط حمله پرسپولیس چگونه حط خواهد شد. علیپور انتظار دارد تا مشکلات هرچه سریع تر حل شوند و پرسپولیس نیز باتوجه به در دسترس نبودن مهاجمان داخلی چون مهدی طارمی، کریم انصاری فرد و رضا قوچان نژاد و همچنین عدم توانایی در جذب دو مهاجم خارجی، باید هرچه زودتر با علیپور به توافق برسد؛ مهاجمی که در پرسپولیس رشد کرد و حالا به مرد اول خط حمله این تیم نیز بدل گشته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zp7z6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه‌های گریبان‌گیر پرسپولیس؛ صدای علی علیپور بالاخره درآمد!