تاریخ انتشار: 1398/04/16 12:16
کد خبر: 94676

لمپارد: امیدوارم هادسون اودوی در چلسی بماند

فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی می‌گوید امیدوار است کالوم هادسون اودوی در این تیم بماند چرا که این پدیده جوان انگلیسی در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایگاهی محوری دارد.
 لمپارد: امیدوارم هادسون اودوی در چلسی بماند

 با اینکه کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان انگلیسی چلسی در ماه ژانویه گذشته از این باشگاه خواسته بود با انتقالش به تیمی دیگر موافقت کند و درحالیکه بایرن مونیخ تلاشهای زیادی برای به خدمت گرفتن او انجام می‌دهد، فرانک لمپارد، سرمربی جدید چلسی می‌گوید امیدوار است نظر اودوی درباره ترک باشگاه تغییر کند چرا که او در برنامه‌های فصل آینده‌اش جایگاهی محوری دارد.

01417326

از سوی دیگر گل می‌گوید ستاره 18ساله چلسی حاضر است حالا که ماتوریتزیو ساری این تیم را ترک کرده و به یوونتوس رفته با امضای قراردادی جدید و دریافت دستمزد 100هزار پوند در هفته، در استمفورد بریج ماندگار شود.

لمپارد درباره کالوم هادسون اودوی گفت:" من می‌خواهم با هادسون اودوی کار کنم و دلم می‌خواهد در پیشرفتش نقش داشته باشم. او می‌تواند اینجا در چلسی پیشرفت کند، در باشگاهی که در آکادمی‌اش پرورش یافته. هادسون اودوی می‌تواند بازیکنی در کلاس جهانی باشد چون من به او واقعا ایمان دارم".

سرمربی جدید چلسی در ادامه گفت:" نمی‌دانم سال گذشته جریان او و باشگاه دقیقا چه بوده است. ولی چیزی که می‌دانم این است که کالوم قبل از آنکه مصدوم شود هر وقت فرصت بازی کردن بدست آورده خوب بازی کرده است. او همیشه نشان داده که چه بازیکن قابلی است".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396qoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 لمپارد- چلسی، تنها 48 ساعت فاصله!