تاریخ انتشار: 1398/04/17 21:04
کد خبر: 94516

رونالدو و تقاضای جذب ستاره یونایتد برای یوونتوس

نشریه سان مدعی شد علاقه یوونتوس برای خرید روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد جدی است.
 رونالدو و تقاضای جذب ستاره یونایتد برای یوونتوس

 بعد از نهایی کردن انتقال ماتیاس دی لیخت، بیانکونری پروژه جذب مهاجم در تابستان امسال را آغاز خواهد کرد و به نظر می رسد روملو لوکاکو یکی از گزینه های مدنظر یوونتوس برای هفته های آتی خواهد بود.

چند روز قبل جانلوکا دی ماترتزیو مدعی شد به جز اینتر، یوونتوس هم علاقمند به خرید مهاجم بلژیکی یونایتد است و امروز نشریه سان ضمن تایید این خبر مدعی شد کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی یوونتوس یکی از حامیان انتقال این مهاجم تنومند به تورین است.

01418063

رونالدو معتقد است حضور لوکاکو کمبود یک مهاجم گلزن در ترکیب یوونتوس را جبران خواهد کرد و به همین دلیل درخواست خرید او را به مدیران بیانکونری داده است. این در حالیست که به نظر می رسد ماریو مانژوکیچ و گونسالو ایگواین هر دو در تابستان امسال یوونتوس را ترک خواهند کرد و ترکیب این تیم از یک مهاجم نوک تخصصی خالی خواهد شد.

البته به جز روملو لوکاکو، احتمال انتقال مائورو ایکاردی نیز به یوونتوس شنیده شده و با توجه به مذاکرات فشرده باشگاه اینتر با مهاجم یونایتد و علاقه وی به بازی کردن زیر نظر آنتونیو کونته، به نظر می رسد نراتزوری از شانس بیشتری برای خرید لوکاکو برخوردار باشد. به هر حال آنچه مشخص است این بوده که روملو لوکاکو تمایلی به ماندن در اولدترافورد ندارد و بعد از دو فصل نه چندان درخشان می خواهد از این تیم جدا شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyl96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 بوفون: نه بازوبند را می خواهم، نه شماره یک را