تاریخ انتشار: 1398/04/17 21:18
کد خبر: 94514

هری مگوایر فقط منچستریونایتد را می خواهد

هری مگوایر، مدافع انگلیسی لسترسیتی، خواهان انتقال به منچستریونایتد است.
 هری مگوایر فقط منچستریونایتد را می خواهد

 اولویت اول منچستریونایتد در تابستان امسال جذب یک مدافع میانی باکیفیت است و هری مگوایر، مدافع  26 ساله و انگلیسی لسترسیتی مورد توجه این تیم قرار گرفته است. اگرچه سیتیزن ها نیز خواهان جذب مگوایر هستند، اما خود او می خواهد راهی تیمی شود که در دوران کودکی هوادارش بوده است.

سایت گل مدعی شد هری مگوایر از علاقه شدید یونایتد به جذب خود به وجد آمده و متقاعد شده بخشی از پروزه بازسازی یونایتد توسط اوله گونار سولسشر لقب گیرد. اخبار ها حاکی از آن است که یونایتد پیشنهادی حدود 88 میلیون دلار برای خرید این مدافع باکیفیت ارائه کرده است، اما هیئت مدیره لستر امیدوار است که پیشنهاد یونایتد به بیش از 100 میلیون دلار برسد تا آنگاه اجازه جدایی وی را صادر کند.

در حال حاضر اوله گونار سولسشر بازیکنانی چون اریک بایی، ویکتور لیندنف، کریس اسمالینگ، جونز، مارکوس روخو و آکسل تانزبه در خط دغاعی را در اختیار دارد اما بر کسی پوشیده نیست که در فصول اخیر مشکلات دفاعی بلای جان یونایتد شده و هری مگوایر می تواند بخش زیادی از آن را مرتفع کند.

تابستان سال قبل ژوزه مورینیو نیز تلاش زیادی برای خرید حداقل یک مدافع میانی و مشحصا هری مگوایر کرد اما این انتقال در آن مقطع صورت نگرفت و حالا ممکن است بعد از یک فصل، مگوایر به تیم محبوب دوران کودکی خود ملحق شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxjrr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشفورد دومین بازیکن جوان شیاطین با 100 بازی!

مورینیو: خوشحالم که زلاتان کنار ماست / لسترسیتی در شرایط عادی هم خطرناک است
ابراهیموویچ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند