تاریخ انتشار: 1398/04/18 21:22
کد خبر: 94420

کلوپ: از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا خوشحالم

یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول، از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا ابراز خوشحالی کرد.
 کلوپ: از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا خوشحالم

 تیم ملی برزیل ابتدای این هفته و بعد از 12 سال موفق شد در خانه خود فاتح رقابت های کوپا آمه ریکا شود و آلسیون و روبرتو فرمینو، 2 ستاره برزیلی لیورپول نقش مهمی در این موفقیت ایفا کردند. یورگن کلوپ سرمربی مرسی سایدی ها از رخ دادن این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و 2 ستاره برزیلی خود را مستوجب سپری کردن تعطیلات دانست.

یورگن کلوپ گفت: "ژردان شقیری هنوز درگیر مصدومیتی است که در تیم ملی برای وی حادث شده است. ماهیچه ساق پای وی آسیب دیده و به همین دلیل شقیری مدتی از میادین دور خواهد بود."

کلوپ همچنین در مورد درخشش ستاره های برزیلی لیورپول در کوپا آمه ریکا و قهرمانی آنها با لباس سلسائو گفت: "بلافاصله بعد از بازی به روبرتو فرمینو و آلیسون پیام دادم و آنها نیز چند پیام صوتی و تصویری برایم فرستادند که آخرین آن هفت و نیم صبح به دستم رسید. هم آلیسون و هم فرمینو نیاز به تعطیلات دارند و البته لایق استراحت کردن نیز هستند.

فکر می کنم آخرین باری که برزیل قهرمان شد سال 2007 بود و آنها بچه بودند. آلیسون که در حال حاضر 26 ساله است در آن مقطع 14 ساله بود، پس واقعا اتفاق خوبی رخ است. از دیروز تصاویر زیادی از جشن شادی مردم برزیل در خیابان ها دیده ام که برایم خوشحال کننده بوده است."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8qbd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: تا سه نشه بازی نشه!