تاریخ انتشار: 1398/04/21 09:54
کد خبر: 94191

کلوپ: بازیکنان جوان لیورپول در مسیر درست قرار دارند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از پیروزی پرگل بازیکنان جوان تیمش در یک بازی دوستانه از آنها تمجید کرد و گفت جوانان لیورپول در مسیر درست قرار دارند.
 کلوپ: بازیکنان جوان لیورپول در مسیر درست قرار دارند

بعد از آنکه لیورپول، با ترکیبی از بازیکنان جوان و معمولا نیمکت‌نشین خود در یک بازی دوستانه به مصاف ترنمر رورز رفت و با نتیجه 6-0 به پیروزی رسید یورگن کلوپ به تمجید از بازیکنان جوان خود پرداخت ولی هشدار داد که به دلیل درخشش در یک بازی نباید در ستایش از جوانان لیورپول اغراق کرد.

لیورپول در بازی دوستانه مقابل ترنرم رورز درحالیکه بازیکنان اصلی خود را در اختیار نداشت موفق شد با دو گل ریان بروستر و گلهای ناتانیل کلاین، کرتیس جونز، دیووگ اوریگی و بابی دانکن، حریف را با نتیجه 6-0 از پیش رو بردارد.

کلوپ بعد از این بازی در گفتگو با خبرنگاران درباره این بازی و به خصوص درخشش ریان بروستر، بازیکن جوان و دوگله تیمش گفت:" اول اینکه فراموش نکنید ما در سال 2019 هستیم. پس اینکه فقط راجع به بازیکنی که دو گل به ثمر رسانده صحبت کنیم و تلاشهای بقیه در 89 دقیقه مسابقه را نادیده بگیریم درست نیست".

سرمربی لیورپول در ادامه گفت:" من ریان بروستر را خیلی دوست دارم. او بازیکن بی‌نظیری است. ولی یکی از گلهای او را حتی اگر من هم در زمین بودم گل می‌کردم".

کلوپ در ادامه گفت:" بروستر عالی بازی کرد ولی من بازی‌های درخشانی از بازیکنان دیگرمان هم دیدم. فصل آینده برای او بدون شک فصل بزرگ و مهمی خواهد بود. من در عین حال از اینکه دیووک اوریگی و بابی فیرمینو را هم سال آینده در خط حمله‌ام در اختیار دارم واقعا خوشحالم".


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7pk6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا خوشحالم