تاریخ انتشار: 1398/04/21 19:35
کد خبر: 94131

اولین تمرین ساری در یوونتوس چگونه گذشت؟

زیر نظر گرفتن تمرینات با دوربین، شوخی و تمرینات تاکتیکی، مولفه های مهم اولین تمرین زیر نظر مائوریتسیو ساری بوده است.
 اولین تمرین ساری در یوونتوس چگونه گذشت؟

اولین تمرین یوونتوس زیر نظر مائوریتسیو ساری، سرمربی جدید بیانکونری برگزار شد. سایت باشگاه یوونتوس با والدیفیوری و کروچ، دو دستیار سابق ساری مصاحبه ای داشته و در مورد روش های تمرینی سرمربی جدید بیانکونری با آنها صحبت کرده است.

والدیفیوری مدعی شد ساری اهمیت قدرت ذهنی را بیشتر از آمادگی بدنی دانسته و با بازیکنان در طی تمرینات شوخی می کند و در اولین تمرین و با توجه به اینکه از دنیله روگانی شناخت داشته و قبلا سرمربی وی بوده، بیشتر با وی گرم گرفته است.

در اولین تمرین، بازیکنان به دو بخش دفاعی و هجومی تقسیم شده اند و تا زمان لمس توپ توسط هافبک طراح بخش هجومی، مدافعان حق جلو آمدن نداشته اند. دوربین های متحرک تمرینات یووه را به طور کامل بررسی می کنند و ساری بعد از تمرین در کنار دستیاران تمرینات را بازبینی می کند.

والدیفیوری با اشاره به اینکه که یک خط قرمز، خط مشترک تمرینات ساری است گفت: "این روش همیشگی ساری بوده و در امپولی و ناپل نیز از آن بهره گرفته است. او صبح ها با گروه بازیکنان جداگانه کار می کرد، مدافعان یک طرف، هافبک ها و مهاجمان از سوی دیگر."

کروچ ادامه داد: "او دارای ریتم بالایی در تمرینات با توپ است، تمرینات ساری خسته کننده نیستند و باعث می شود شما احساس خوبی هم داشته باشید، زیرا شما متوجه می شوید که او هدف مشخصی دارد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7qbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 رونالدو و تقاضای جذب ستاره یونایتد برای یوونتوس