تاریخ انتشار: 1398/04/22 20:26
کد خبر: 94015

سولسشر: پیشنهادی برای لوکاکو نرسیده است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد در مورد احتمال جدایی روملو لوکاکو صحبت کرد.
 سولسشر: پیشنهادی برای لوکاکو نرسیده است

اینتر به شدت به دنبال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ است و مدیران این تیم برای مذاکره با سران یونایتد راهی انگلیس شده اند. البته لوکاکو در حال حاضر در اردوی یونایتد در استرالیا حضور دارد و سولسشر مدعی شد هنوز هیچ پیشنهادی برای وی از سوی تیمی ارسال نشده است.

سولسشر گفت: "باید ببینیم فصل چه زمانی شروع شروع می شود. ما هیچ پیشنهادی برای فروش لوکاکو نداشته ایم. تمام مکالمات بین من با بازیکنان من محرمانه محسوب شده و بین ماست و این یک امتیاز برای من محسوب می شود. شایعات فراوانی وجود دارد اما لوکاکو باید برای بازی روز چهارشنبه آماده باشد. روملو روز گذشته با تیم تمرین کرد اما امروز شرایط بازی کردن نداشت.

خریدهای جدید یونایتد؟ آرون وان بیساکا و دنیل جیمز هر دو 45 دقیقه بازی کردند و نمایش خوبی ارائه دادند. میسون، آنجل، جیمی و چانگی نیز هستند و همه آنها نشان دادند که می توانند به عنوان بازیکن یونایتد بازی کنند و حالا آنها باتجربه تر نیز شده اند.

هنگامی که شما در یونایتد حضصور دارید هدف شما باید قهرمانی باشد و برای ما نیز امکان قهرمان شدن وجود دارد. اگر بتوانیم طی 9 یا 10 ماه آتی جام بگیریم من فکر می کنم فصل خوبی خواهیم داشت."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oxg7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 یونایتد و رد معاوضه ستاره های اینتر با لوکاکو