تاریخ انتشار: 1398/04/22 20:30
به ما گفتند که جایی نروید
کد خبر: 94014

فرکی: اردوی خارجی سلیقه است یا قانون؟نفهمیدیم

سرمربی تیم پیکان طی سخنان طعنه آمیزی برای تیم هایی که اردوی خارجی برگزار کردند آرزوی موفقیت کرد.
فرکی: اردوی خارجی سلیقه است یا قانون؟نفهمیدیم

 حسین فرکی در حاشیه بازی دوستانه تیمش با سپاهان گفت: به نظر من بازی خیلی خوبی بود.  این اولین آزمایش جدی ما بعد از سه هفته تمرین سخت بود. کارهای گروهی، ترکیبی را آغاز کردیم. هفته گذشته یک بازی با سرخپوشان پاکدشت داشتیم و آن بازی هم برای ما خوب بود. این بازی نیز برای ما جدی تر بود تا بازیکنان را از نظر سطح آمادگی بدنی شرایطشان را ببینیم که چه صورت است. اگر دقت کنید 70 درصد بازیکنان را به میدان فرستادیم که عملکرد خوبی داشتند. از این فرصت نهایت استفاده را کردیم و از نظر من عملکرد بازیکنان خوب بود. هر چند که شش بازیکن ما نبودند.

سرمربی پیکان درباره اردوی داخلی این تیم نیز گفت: ما یک کم دیر شروع کردیم. علت هم این بود که بازیکنان به صورت کامل در اردو حضور نداشتند. 10 روز اول تیم خودمان و جذب بازیکن را خیلی خوب جلو بردیم. جا دارد از باشگاه هم تشکر کنیم. در برنامه ما دو اردو پیش بینی شده بود که اردوی اول را از دست دادیم و شرایط نداشتیم. الان یک خورده شرایط بهتری داریم و ترجیح دادیم تا در داخل کشور اردو برگزار کنیم. همانطور که اعلام کردند برای این امر ارز ار کشور خارج نشود که ما نفهمیدیم قانون است یا سلیقه. تیم هایی هستند که اردوی خارج در دستور کار دارند و آزاد هستند. اما ما نه شرایط داشتیم و نه حتی نظری برای اردوی خارج داشتیم. هفته آینده یک هفته به بروجرد می‌رویم و دو بازی تدارکاتی نیز داریم و برای تیم‌هایی که خارج رفتند آرزوی موفقیت می‌کنیم.

وی در خصوص ریزش زیاد پیکان در فصل نقل و انتقالات نیز گفت: به هر حال همین ریزش کار را ما سخت می‌کند. ما حدود 14 بازیکن را از لیست خارج کردیم و 9 بازیکن جذب کردیم. جایگزین کردن این بازیکنان مقداری زمان می‌برد اما خوشبختانه بچه ها خیلی خوب و سریع کنار یکدیگر قرار گرفتند و ما احتیاج به هماهنگی بیشتر داریم. یکی از اهداف اردوی ما هم همین است تا بازیکنان با هم تطبیق پیدا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nxe6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی:بازی دشواری داریم/حریف ما صدرنشین است!