تاریخ انتشار: 1398/04/23 20:18
کد خبر: 93919

بایرن و پایان تلاش برای خرید ستاره یوونتوس

به نظر می رسد بایرن مونیخ دیگر تمایلی به خرید پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس ندارد.
بایرن و پایان تلاش برای خرید ستاره یوونتوس

 نیمکت نشینی های متوالی در دوران حضور مکس آلگری روی نیمکت یوونتوس باعث شد اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی پائولو دیبالا از این تیم منتشر شود و بایرن مونیخ یکی از تیم هایی بود که برای خرید این ستاره جوان آرژانتینی ابراز علاقه کرده بود.

اما ساعتی قبل نشریه بیلد مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ به این نتیجه رسیده اند امکان خرید پائولو دیبالا وجود ندارد و به همین دلیل قصد دارند تمرکز خود را روی دیگر گزینه ها بگذارند.

با خداحافظی آرین روبن و فرانک ریبری از بایرن بعد از چند فصل، باواریایی ها به شدت به دنبال جذب یک بازیکن خلاق در بخش هجومی هستند اما مذاکرات این تیم با پائولو دیبالا به نتیجه نرسیده و با تغییر کادر فنی یوونتوس و ورود مائوریتسیو ساری، این بازیکن قصد دارد در تورین باقی بماند.

در حال حاضر عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا و لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی تبدیل به دو هدف اول بایرن مونیخ در بازار تابستانی شده اند. به نظر می رسد خرید هر یک از این دو بازیکن برای بایرن چیزی حدود 100 میلیون یورو هزینه خواهد داشت و اگر نیکو کوواچ خواهان حضور یک ستاره بین المللی در ترکیب هجومی خود است، بایرن مونیخ باید گران ترین خرید تاریخ باشگاه خود را نهایی کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7p5j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک جابجایی بزرگ بین دو تیم نامدار فوتبال