تاریخ انتشار: 1398/04/23 21:13
کد خبر: 93910

سودای آقای گل پرسپولیس؛ کفش طلا یا اروپا؟

علی علیپور همیشه در تمرینات پیش فصل حضور داشته و حالا امیدوار است با تمرینات سخت، شرایط خوبی را در طول فصل تجربه کند.
 سودای آقای گل پرسپولیس؛ کفش طلا یا اروپا؟

 خیلی از فوتبالیست های ایرانی هستند که به هر بهانه ای شده در تمرینات پیش فصل حاضر نمی شوند تا از زیر بار فشار سنگین این تمرین ها و فعالیت روزانه در بروند اما آقای گل تیم پرسپولیس برخلاف این دسته از بازیکنان، همیشه در تمرینات و اردوهای پیش فصل حضور داشته و حتی امسال هم باوجود این که تلاش می کند تا به اروپا برود، هم در تمرین های تهران حضور یافت و هم الان در استانبول تمام تلاش خود را می کند تا آماده مسابقات شود.

علیپور در صورتی که در پرسپولیس بماند، فرصت این را خواهد داشت تا با ثبت میانگین گلزنی همچون دو فصل گذشته، رکورد ناصر محمدخانی را بشکند و به عنوان سومین گلزن برتر تاریخ باشگاه مطرح شود؛ اتفاقی که بی تردید برای هر مهاجمی می تواند ارزشمند باشد.

اما از طرف دیگر حضور در فوتبال اروپا در 24 سالگی، می تواند سکوی پرتاب هر مهاجمی باشد. البته در سال های اخیر کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد و چند مهاجم دیگر ایرانی در اروپا عملکرد خوبی نداشته اند و به ناچار راهی فوتبال آسیا شده اند. در این بین شاید سردار آزمون عملکردی به مراتب بهتر از دیگر مهاجمان داشته است.

حالا به نظر می رسد پرسپولیس به عنوان مهاجم اصلی روی علی علیپور حساب باز کرده اما کالدرون تاکید دارد تا مهاجم خارجی نیز اضافه شود. علاوه بر این ها، سعید کریمی، محمد امین اسدی، امیر روستایی و... نیز هستند که می توانند خود علی علیپوری جدید در ترکیب پرسپولیس باشند.

باتوجه به این که علیپور فصل گذشته نتوانست عنوان آقای گلی و کفش طلا را کسب کند و به رکورد مهدی طارمی برسد، شاید او یک فصل دیگر در جمع سرخ ها بماند تا هم سنگ 700 هزار دلاری از جلوی پایش برداشته شود و هم اهداف تاریخی اش را در ترکیب قرمزها دنبال کند.

البته در صورتی که مهاجم شماره 70 قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید نکند و فصل بعد از جمع سرخ ها برود، یک شکست بزرگ برای باشگاه پرسپولیس و مدیران آن خواهد بود چرا که علیپور در لیگ چهاردهم به عنوان یک استعداد ناشناخته به پرسپولیس ملحق شد و طبیعتا باشگاه برای درآمدزایی از او باید برنامه ریزی بهتری انجام می داد. هرچند که احتمال دارد تمدید قرارداد در طول فصل انجام شود.

در نهایت باید دید مهاجمی که اولین پیش فصل خود با پرسپولیس را در ترکیه سپری کرد و در سایه مهدی طارمی به مهاجم فیکس تبدیل شد، آیا پس از این اردوی ترکیه همچنان سرخپوش می ماند یا مقصدی جدید را انتخاب می کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jp9yo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شورش آقای گل پرسپولیس علیه بازیکنان خارجی
ست جنجالی علی علیپور و تردید در تمدید

پای قرمز در پرسپولیس محکم نیست!
دستمزد بالاتر؛ درخواست صریح علیپور از باشگاه