تاریخ انتشار: 1398/04/25 09:50
برای اعاده حیثیت شکایت می‌کنم
کد خبر: 93790

رویانیان: آقای عرب تشویش اذهان عمومی نکنید

مدیرعامل سابق پرسپولیس با توجه به ادعای ایرج عرب مدعی شد که او تشویش اذهان عمومی می‌کند و به این دلیل از باشگاه شکایت خواهد کرد.
رویانیان: آقای عرب تشویش اذهان عمومی نکنید

 ماجرای عجیب در باشگاه پرسپولیس به مزایده لوگوی این باشگاه به واسطه بدهی 60هزار دلاری به یکی از طلبکاران مربوط می‌شد. بعد از انتشار این خبر باشگاه پرسپولیس مدعی شد که اسناد این بدهی که در دوره محمد رویانیان به جا مانده در باشگاه موجود نیست تا از این طریق اتهامی عجیب را متوجه مدیرعامل سابق باشگاه کند.

محمد رویانیان در این ارتباط به خبرنگار ما می‌گوید: باعث تاسف است که باشگاه نوشته است که این 60 هزار دلار مشخص نبوده برای چه بود. در صورتی که این شخص سند و رسید از آقای نیلسون گرفته و به استناد رسید شکایت را کرده و حکم علیه باشگاه گرفته است. بنابراین باشگاه تشویش اذهان عمومی می کنند و مجبورم که شکایت کنم. چطوری می توانند بگویند که نمی دانیم برای چه صادر شده است.

وی ادامه داد: سال 92 این آقا پول داده و من چک شخصی خودم با دلار 3 هزار تومانی به مبلغ 180 میلیون را دادم. علیرغم گذشت بیش از 6 سال آقایان توجهی به آن نکردند. مثل آقای مانوئل که ما در این چند سال گفتیم اما توجه نکردند  چرا که می‌خواستند ما را به عنوان مدیرعامل سابق جلوی هواداران قرار دهند. بنده 500هزار دلار پرونده وینگادا را بستم هیچکس را هم زیر سوال نبردم. حالا آقایان چه شیوه مدیریتی را دنبال می کنند. هفت مدیر بعد از آن آمده و اکنون هم تشویش اذهان عمومی می‌کنند. این ماجرا صد در صد مربوط به آقای نیلسون است. من نامه نوشتم که در خصوص مانوئل ژوزه اسنادی دارم و نباید پول بدهید اما هیچکس از من دعوت نکرد تا توضیح دهم. از من نپرسیدند که این پول کجا خرج شده و بابت این چک دادید و پول دادید.

رویانیان با گلایه از مدیران بعد از خود در پرسپولیس گفت: متاسفانه آن کسی که ادعای شفافیت می کند در دوره خودش صدها میلیون برای اینکه پرونده سازی کنند پرداخت شده و الان البته نمی‌خواهم حرفی بزنم. آقای باشگاهی که اطلاعیه می دهید لطفا خدا را در نظر بگیرید. شما می گویید 60 هزار دلار که نمی دانید کجا خرج شده است؟ من چک 180 میلیون آن زمان دادم. اگر به خواسته این شاکی توجه می‌کردند این آقا حتی تخفیف هم می‌داد اما اکنون مجبورش کردند تا شکایت کند. او سال 95 حکم گرفته اما از آن سال که مدیران ادعا کردند بدهی ها را دادند هیچ کاری نکردند. این نتیجه‌اش شد تا این شخص بیاید و حکم نهایی بگیرد. من الان هم آمادگی دارم تا این فرد را بخواهیم و مشکل را برطرف کنیم.

مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به اینکه طی جلساتی که مدیران بعدی پرسپولیس با نماینده او داشته‌اند، با استناد به اسنادی که در اختیار گرفتند بخش عمده‌ای از بدهی‌ها کاهش یافته: بیش از دو میلیارد از بدهی‌ها طی تنها یک جلسه با نماینده من و از طریق اسنادی که او در اختیار باشگاه قرار داد، کاهش یافت. اگر آقایان به نامه رسمی ما طی این شش سال توجه می کردند و بررسی می‌کردیم، خیلی از این چیزها حل شده بود. در مورد پرونده ژوزه اگر آقای شکری پرونده را دنبال می‌کرد به اینجا نمی‌رسید. ژوزه درخواست 320 هزار دلار کرده بود، درخواست حقش را کرده بود چرا باید بیش از یک میلیون دلار بشود. ما همیشه از مدیران بعدی حمایت کردیم و آنها را زیر سوال نبردیم. همین الان هم در ماجرای برانکو ما از این مدیران حمایت کردیم ولی این آقایان مثل اینکه قصد ایجاد تشویش اذهان را دارند و نمی‌خواهند درست مدیریت کنند. من اگر حرفی نمی‌زنم به خاطر پرسپولیس است. من خانه و زندگی‌ام رفته اما این‌ها حرف دیگری می‌زنند.

وی درباره مصادره منزلش گفت: چه اقدامی برای آن کردند؟ من کماکان مستاجر هستم. ولی کاش آقایان وجدان و اخلاق‌مداری را در اصول مدیریتی خود قرار دهند. کاش آبروی دیگران را حفظ کنند و مدیرانی که آمدند بر علیه من حرف زدند بعد از رفتن شان مدیران بعدی علیه آنها حرف زدند. من اگر بخواهم شرایط مدیریتی این افراد را به چالش بکشم خیلی حرف‌ها هست. منتهی متاسفانه برخوردها سیاسی و حرف حساب را هم گوش نمی‌دهند. ذهن جوانان و هواداران را مشوش کردند و الان هم می‌گویند که 60هزار دلار کجا رفته؟ با چه دینی حرف می‌زنید؟ وقتی دادگاه حکم داده چرا این حرف را می‌زنید. آن زمان تازه دلار سه هزار تومان بود و من چک شخصی گذاشتم. این آقا هم از ابتدا دنبال همین 180 میلیون بود و نمی خواست شکایت کند و سال 95 در نهایت حکم رفت. اما بعد از آن هیچکس حرف نزد و همه گفتند برو به ما ربطی ندارد.

رویانیان با اشاره به برخورد بد مدیران پرسپولیس گفت: آقای ذاکر برخورد بدی با این شخص کرد و او را با ادبیات بدی خطاب کرد. در حالی که این فرد 6 سال پیش برای برطرف کردن مشکل پرسپولیس این پرداختی را به نیلسون داشت. من با توجه به اینکه ایشان (ایرج عرب) تشویش اذهان عمومی کرده مجبورم که شکایت کنم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzyl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره محبوب پرسپولیس پایه‌ساز دردسری جدید برای این تیم+عکس