تاریخ انتشار: 1398/04/26 11:32
کد خبر: 93655

لواندوفسکی: بایرن باید چند بازیکن بزرگ جذب کند

رابرت لواندوفسکی‌، مهاجم و ستاره بایرن مونیخ می‌گوید این تیم اگر می‌خواهد در سطح اروپا در کورس رقابت باقی بماند باید بازیکنان بیشتری به خدمت بگیرد.
 لواندوفسکی: بایرن باید چند بازیکن بزرگ جذب کند

 رابرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ و ستاره خط حمله این تیم می‌گوید بایرن اگر می‌خواهد در کورس رقابت باقی مانده و قهرمان چمپیونزلیگ شود باید در نقل و انتقالات فعال‌تر عمل کرده و بازیکنان بیشتری به خدمت بگیرد.

بایرن که در هفت فصل گذشته حاکم بلامنازع بوندس‌لیگا بوده از سال 2013 تا کنون قادر به بالای سر بردن جام قهرمانی چمپیونزلیگ نشده است. شاید به همین خاطر است که لواندوفسکی از مدیران بایرن می‌خواهد در بازار نقل و انتقالات فعالانه‌تر عمل کنند.

بایرن تا اینجا دو مدافع ملی‌پوش فرانسوی، لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد را به خدمت گرفته اما ستاره‌های مهمی مثل فرانک ریبری، آرین روبن، متس هوملس، رافینیا و خامس رودریگز را از دست داده است.

لواندوفسکی در لس‌آنجلس و در آستانه دیدار چهارشنبه بایرن مقابل آرسنال در اینترنشنال چمپیونز کاپ، به خبرنگاران گفت:" باید منتظر بمانیم تا بازیکنان جدید از راه برسند. اگر بایرن بازیکن جدیدی به خدمت نگیرد، قهرمانی ما در چمپیونزلیگ دشوار خواهد بود".

ستاره لهستانی خط حمله بایرن در ادامه گفت:" برای بازی کردن در بالاترین سطح، یک تیم به بازیکنانی باکیفیت و تیمی منسجم نیاز دارد. ما در دو فصل گذشته شاهد نقل و انتقالات بزرگ به بایرن نبوده‌ایم و حالا به بازیکنان جدید نیاز داریم".

لواندوفسکی در ادامه اضافه کرد:" همه می‌دانند که در حال حاضر تیم اصلی ما به چند بازیکن نیاز دارد. وجود بازیکنان جدید باعث می‌شود در تمرین‌ها رقابت بین بازیکنان افزایش یابد. من امیدوارم ظرف چند روز آینده شاهد اضافه شدن بازیکنان جدید به تیم باشیم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7aow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غایب بزرگ بایرن مونیخ مقابل پرتغال