تاریخ انتشار: 1398/04/27 09:10
کد خبر: 93588

آرسنال2-1بایرن مونیخ؛ جام قهرمانان بین المللی

آرسنال و بایرن مونیخ ساعاتی پیش در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ در کالیفرنیای آمریکا به مصاف هم رفتند و بازی با نتیجه 2-1 به سود آرسنال پایان رسید.
 آرسنال2-1بایرن مونیخ؛ جام قهرمانان بین المللی

 آرسنال و بایرن مونیخ که برای پشت سر گذاشتن اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا به سر می‌برند، ساعاتی پیش در شهر کارسون ایالت کالیفرنیا در قالب رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ به مصاف هم رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی 2-1 آرسنال به پایان رسید. ابتدا توپچی‌ها با گل به خودی لوئیس پوزنانسکی، بازیکن بایرن از حریف پیش افتادند و سپس رابرت لواندوفسکی کار را برای بایرن به تساوی کشاند. بعد از گل تساوی بخش لواندوفسکی در دقیقه 71، این ادی انکتیا بازیکن آرسنال بود که در دقیقه 88 گل دوم توپچی ها را وارد دروازه بایرن کرد تا شاگردان اونای امری در اولین محک جدی خود در اردوی پیش فصل با پیروزی به کار خود پایان دهند.

،آرسنال که پیش از این بازی، در اوایل هفته جاری در یک بازی دوستانه دیگر در خاک آمریکا به مصاف کلرادو رپیدز رفته و این تیم را 3-0 شکست داده بود نسبت به آن بازی، در مقابل بایرن از ترکیب باتجربه‌تری استفاده کرده بود.

در این بازی مسوت اوزیل دو فرصت گلزنی عالی بدست آورد ولی نتوانست آنها را به گل تبدیل کند. در هر دو موقعیت، پیر امریک اوبامیانگ توپهای خطرناکی برای اوزیل در محوطه جریمه بایرن فراهم کرد ولی ستاره آلمانی توپچی‌ها موفق نشد آنها را به گل تبدیل کند.

اوبامیانگ در این بازی بارها و بارها بایرن را آزار داد و هر بار که توپ در سمت راست به او می‌رسید با سرعت خارق‌العاده‌اش سازمان دفاعی بایرن را از کار می‌انداخت. حتی یک بار که مانوئل نویر سعی داشت پاس به عقب هم‌تیمی‌اش داوید آلابا را جمع کند، نزدیک بود با اشتباهی بزرگ توپ را به اوبامیانگ واگذار کرده و دروازه‌اش را توسط او باز ببیند. رویهم‌رفته همکاری خوب مسوت اوزیل و اوبامیانگ نقطه وقت بازی آرسنال در این بازی بود.

بایرن مونیخ هم در این بازی موقعیت‌های گلزنی خود را داشت. برند لنو دروازه‌بان آرسنال در یک صحنه توپ را به زحمت از شلوغی مقابل خط دروازه آرسنال دفع کرد و چند دقیقه بعد هم سانتر توماس مولر، دروازه‌ او را به شدت تهدید کرد.

بعد از گل به خودی لوئیس پوزنانکسی در دقیقه 49 ، رابرت لواندوفسکی توانست در دقیقه 71 گل تساوی را برای بایرن به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود چرا که دو دقیقه مانده به پایان مسابقه اندی انکتیا توانست برای دومین بار دروازه قرمزپوشان بایرن را باز کند تا تیم انگلیسی موفق شود حریف را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pyzea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آرسنال به دنبال جذب وینگر اسپانیایی رئال مادرید