تاریخ انتشار: 1398/04/27 10:18
کد خبر: 93580

مارکو رویس: از رد پیشنهاد بارسا و PSG پیشمان نیستم

مارکو رویس می‌گوید از اینکه با وجود داشتن پیشنهادهایی از بارسا، آرسنال و PSG، ماندن در دورتموند را ترجیح داده ناراحت نیست و افسوس نمی‌خورد.
 مارکو رویس: از رد پیشنهاد بارسا و PSG پیشمان نیستم

بعد از آنکه مدیر برنامه‌های مارکو رویس فاش کرد این ستاره آلمانی در سال 2015 از تعدادی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا مثل بارسا، آرسنال و PSG پیشنهاد داشته ولی با رد آنها بوروسیا دورتموند را ترجیح داده، رویس می‌گوید از تصمیم خود برای ماندگار شدن در دورتموند راضی است و به خاطر این تصمیم افسوس نمی‌خورد.

رویس که فصل گذشته بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و در نمایش خوب دورتموند در بوندس‌لیگا و نایب‌قهرمانی این تیم نقش مهمی داشت درحالیکه وارد سی سالگی شده بود برای زردپوشان آلمانی 36 بار به میدان رفت و 21 گل به ثمر رساند.

رویس در این باره به خبرنگاران گفت:" البته وقتی آن پیشنهادها را از باشگاه‌های بزرگ اروپایی دریافت کردم بیشتر از یک روز به آنها فکر کردم. واقعیت این است و اگر چیزی جز این بگویم دروغ گفته‌ام. ولی در نهایت باشگاهم را انتخاب کردم و تا امروز به خاطر تصمیمی که گرفتم افسوس نمی‌خورم".

مارکو رویس در ادامه گفت:" علتش این است که من خودم را متعلق به دورتموند می‌دانم و این باشگاه، باشگاه من است. خیلی دلم می‌خواهد با پیراهن دورتموند قهرمان بوندس‌لیگا شوم. دلم می‌خواهد با این تیم دوباره قهرمان جام حذفی آلمان شوم. می‌خواهم با این پیراهن زرد یک بار دیگر در فینال چمپیونزلیگ بازی کنم".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8bea

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 فصل برای هافبک آرسنال به پایان رسید