تاریخ انتشار: 1398/04/27 11:02
یکی از خواسته های او افزایش دستمزد دستیارش بود
کد خبر: 93573

زین الدینی: میشو از مس رفسنجان اخراج شد!

زین الدینی سرپرست باشگاه مس گفت: به دلیل عدم تبعیت میشو از باشگاه با وی خداحافظی کردیم
زین الدینی: میشو از مس رفسنجان اخراج شد!

زین الدینی در گفت و گویی اظهار داشت: پس از ۲۰ روز معطلی که میشو ایجاد کرد و تشریف آورد همه را جز خودش و شخصی که او را همراهی می کند، دروغگو عنوان می کند و لیستی که طبق خواسته خود میشو بسته شده را رد می کند و می گوید «این لیست دلخواه من نیست».

وی بیان داشت: شخص یا اشخاصی که به میشو خط می دهند می خواهند باشگاه از پایه ضربه ببیند و به جایی نرسد.

سرپرست باشگاه صنعت مس رفسنجان با بیان اینکه ۵ نفر با سلایق مختلف در کمیته فنی باشگاه انتخاب کردیم با دبیر کمیته فنی و نظارت خودمان کلیه اقداماتی که انجام می شود رصد شده و همه چیز مشخص است، افزود: اما باز هم میشو عنوان می کند لیست من نیست و همه دروغ می گویند.

وی با اشاره به اینکه ماندن میشو تا پایان فصل مشکل ساز بود، اضافه کرد: صحبت علیه باشگاه و کادر برای ما قابل قبول نیست اگرچه ممکن است از ۲۵ بازیکنی که داریم، یک یا الی دو نفر را به اشتباه گرفته باشیم که طبیعی است، اما سعی کردیم از سال گذشته بازیکنان بهتر و با رزومه بهتر جذب کنیم.

زین الدینی خاطر نشان کرد: فصل جدید سعی کردیم نیمی از بازیکنان رفسنجانی باشند.

وی با تأکید بر اینکه میشو باید تابع باشگاه باشد و هرگاه با او تماس گرفتیم این موضوع را تأکید کردیم، گفت: اما حالا که به ایران آمده به خانه اولش برگشته و یکی از خواسته هایش هم افزایش دستمزد دستیارش، امیرپناهی است.

لازم به ذکر می باشد که باشگاه مس رفسنجان با محمدربیعی مربی شناخته شده لیگی به توافق رسید و او سکان هدایت این تیم را در فصل آتی بر عهده خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wm5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لیگ شروع نشده میشو رفت

علی علیزاده گزینه نخست مدیر عاملی!
صندلی خالی مدیریت مس رفسنجان؛