تاریخ انتشار: 1398/04/27 11:14
به هیچکس توهین نکردم؛
کد خبر: 93572

امیرپناهی: زین الدینی خیلی راحت دروغ می گوید

محمد امیرپناهی دستیار فصل گذشته میشو در مس رفسنجان به حرف های سرپرست این باشگاه واکنش نشان داد و اورا دروغگو خطاب کرد.
امیرپناهی: زین الدینی خیلی راحت دروغ می گوید

محمد امیرپناهی دستیار فصل گذشته میشو کرستیچوویچ در مس رفسنجان که در این فصل نیز اصلی ترین گزینه دستیاری مربی کروات بر روی نیمکت نارنجی پوشان رفسنجانی بود، در گفت و گو با خبرنگار "کرمان ساکر" حرف های جالبی را به زبان آورد و از برخی سنگ اندازی ها صحبت کرد.

به هیچکس توهین نکردم

متاسفانه دوستان حرف های بنده را به شکل دیگری منتقل کردند. به هیچکس توهین نکردم و زمانی که برای دریافت مطالبات فصل گذشته ام به باشگاه رفتم، آنجا گفتم ای کاش دوستان دوشغله در این باشگاه حضور نداشتند، تا کسانی پشت میز بنشینند که ما را از لحاظ مالی درک کنند و بیشتر به فکر من و امثال من باشند.

آقای زین الدینی خیلی راحت دروغ می گوید

این که می گویند آقای میشو می خواست دستمزد مرا زیاد کند اصلا صحت ندارد. اتفاقا ایشان با من جلسه گذاشت و از بنده خواست که با باشگاه نهایت تعامل را داشته باشم تا بتوانیم باز هم در کنار هم فعالیت داشته باشیم. متاسفانه آقای زین الدینی خیلی راخت دروغ می گویند گرچه خودشان هم به خوبی می دانند قضیه چیز دیگری است.

میشو شرایط باشگاه را کاملا درک می کرد

باشگاه مس رفسنجان فصل گذشته اصلا شرایط مالی خوبی نداشت. همین امر سبب شده بود که میشو کاملا به این موضوع آگاهی داشته باشد و شرایط را به بهترین نحو درک می کرد و هیچگاه بخاطر مسائل مالی باشگاه را تحت فشار نگذاشت.

برخی ها سنگ اندازی می کردند

نمی دانم چرا اما برخی ها در راه تمدید قرارداد من با باشگاه مس سنگ اندازی می کردند. من پس از جلسه با میشو اعلام کردم که حاضرم با شرایط باشگاه با آن ها توافق کنم اما هیچ تمایلی از سمت باشگاه ندیدم.

گفتند تماس گرفتند اما اینطور نبود!

آن ها در جلسه شب گذشته به میشو گفته بودند که برای تمدید قرارداد با من تماس گرفتند و من جواب تلفنشان را ندادم اما این صحت ندارد. خداراشکر علم پیشرفت کرده است و به راحتی مشخض می شود کی راست می گوید و کی راست نمی گوید. مگر می شود بارها با من تماس گرفته باشند و هیچ تماس از دست رفته ای روی گوشی من نیفتاده باشد؟

در صداقت میشو هیچ شکی نیست

مدت زیادی در کنار میشو کرستیچوویچ کار کرده ام و جز صداقت از او چیزی ندیدم. شاید هیچکس به اندازه من در این مدت او را نشناخته باشد به همین دلیل به جرئت می گویم که او نه دروغ می گوید و نه به کسی باج می دهد.

خود او بهتر توضیح می دهد

ترجیح می دهم خود میشو در مورد مسائل مربوط به جذب بازیکن و دیگر مسائل عجیب و غریب باشگاه توضیح دهد چرا که او همه چیز را به خوبی می داند و کسانی که دلسوز باشگاه هستند را به راحتی از بقیه آدم ها تشخیص می دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45jlgm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زین الدینی: میشو از مس رفسنجان اخراج شد!
یکی از خواسته های او افزایش دستمزد دستیارش بود

علی علیزاده گزینه نخست مدیر عاملی!
صندلی خالی مدیریت مس رفسنجان؛