تاریخ انتشار: 1398/04/27 20:57
کد خبر: 93525

ستاره برزیلی در مسیر ورشکستگی

ستاره برزیلی در مسیر ورشکستگی قرار گرفته و حسابش نیز بلوکه شده است.
ستاره برزیلی در مسیر ورشکستگی

کافو بدون شک یکی از اسطوره‌های فوتبال برزیل و یکی از بهترین مدافعان راست تاریخ فوتبال است که سال‌ها در فوتبال اروپا و با پیراهن رم و میلان درخشید و در تیم ملی برزیل نیز یک ستاره بی‌نظیر بود که دو بار در جام‌های جهانی 1994 و 2002، عنوان قهرمانی را کسب کرد اما از آن روزهای باشکوه حالا چیزی به جز ورشکستگی برای او باقی نمانده.

او همانند بسیاری از فوتبالیست‌های دیگر، پس از بازنشستگی با سرمایه‌گذاری‌های اشتباه، حالا در مرز ورشکستگی قرار گرفته و بدترین مقطع زندگی خود را سپری می‌کند. ورزشکاران زیادی بخش بزرگی از ثروت خود را پس از پایان دوران بازی‌شان به خاطر تجارت‌های اشتباه از دست می‌دهند و کافو یکی از آنها است. یکی از بهترین مدافعان تاریخ جهان اکنون به خاطر بدهی‌های زیاد در شرایط بدی به سر می‌برد. این بدهی‌ها به خاطر شرکتی است که پس از بازنشستگی به همراه همسرش تاسیس کرد. تاسیس یک شرکت ورزشی با مشارکت همسرش برای او گران تمام شده است. آژانس کاپی پنتا اینترنشنال پلیر مجبور شد از ۲۶۰ هزار تا 4/1 میلیون یورو وام بگیرد. از همین رو دادگاه سائوپائولو 5 ملک کافو و همسرش رجینا را مصادره کرد.

بازیکن سابق تیم‌های میلان و رم گفت: این یک مشکل شخصی است. می‌توانم املاک، ماشین، خانه و ... را بدهم. می‌توانم برای پرداخت همه بدهی‌هایم همه چیز خود را بدهم. کافو 5 ملک خود را از دست داد اما 15 ملک دیگر هم بلوکه شده تا بدهی‌هایش پرداخت شود. مدافع پیشین برزیل در دوران بازیگری 32 ملک داشت. این املاک آپارتمان‌هایی از ۵۵ متر تا ۳۸ هزار متر بودند. کافو اما همچنان در دنیای فوتبال حضور دارد و یکی از اعضای کمیته برگزاری کوپاآمه‌ریکا ۲۰۱۵ بود و سفیر برزیل در کمیته برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به شمار می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36wmky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کلوپ: از قهرمانی برزیل در کوپا آمه ریکا خوشحالم