تاریخ انتشار: 1398/04/28 11:55
کد خبر: 93493

استادیوم قدیمی اتلتیکو مادرید در آستانه تخریب

باشگاه اتلتیکو مادرید از فروش زمین استادیوم سابقش، ویسنته کالدرون، 100 میلیون یورو بدست آورده و این کمک بزرگی برای بودجه باشگاه خواهد بود.
 استادیوم قدیمی اتلتیکو مادرید در آستانه تخریب

باشگاه اتلتیکو مادرید از فروش زمین استادیوم خانگی سابقش، استادیو ویسنته کالدرون، در شهر مادرید چیزی در حدود 100 میلیون یورو بدست آورده است.

01420352

زمین استادیوم ویسنته کالدرون در ثبت اسناد شهر مادرید به صورت دو قطعه زمین ثبت شده که مساحت آنها بر 35هزار متر مربع بالغ می‌شود. این زمین توسط دو شرکت آزورا و CBRE از باشگاه اتلتیکو خریداری شده و قرار است در آن 340 واحد مسکن ساخته شود. دو مجتمع مسکونی لوکس برنامه این دو شرکت برای زمین استادیوم ویسنته کالدرون است.

عملیات ساخت و ساز در محل استادیوم ویسنته کالدرون که هواداران اتلتیکو از آن خاطره‌های بسیار دارند در فصل زمستان پیش رو آغاز شده و تخمین زده می‌شود پروژه تا سال 2022 تکمیل شود.

مدیران شرکت‌هایی که زمین این استادیوم تاریخی را خریداری کرده‌اند می‌گویند خرید این زمین برای آنها سرمایه‌گذاری مناسبی بوده و به هدف‌شان که ورود به بازار املاک اسپانیا است کمک قابل توجهی خواهد کرد. با اینحال انتظار می‌رود هواداران اتلتیکو از این تصمیم باشگاه چندان راضی نبوده و به تخریب ورزشگاه قدیمی‌شان اعتراض کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9yxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رسمی؛ یک رئالی دیگر به اتلتیکو پیوست