تاریخ انتشار: 1398/04/28 19:12
مسابقات چهارجانبه یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس؛
کد خبر: 93445

پارس جنوبی جم-گل گهر سیرجان / فراز کمالوند با جمی ها مقابل تیم تازه صعود کرده لیگ برتری

تیم های پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان در دیداری چهارجانبه به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس به نبرد خواهند پرداخت.
پارس جنوبی جم-گل گهر سیرجان / فراز کمالوند با جمی ها مقابل تیم تازه صعود کرده لیگ برتری

دو تیم پارس جنوبی جم و گل گهر سیرجان در دومین دیدار مسابقات چهارجانبه که به یاد و خاطره 15000 شهید والامقام استان فارس تدارک دیده شده است فردا شنبه 29 تیر 1398 از ساعت 19:30 دقیقه در استادیوم حافظیه شیراز به مصاف هم خواهند رفت.

پارس جنوبی جم که در فصل گذشته لیگ برتر با هدایت مهدی تارتار جایگاه خوبی را کسب نکردند با 30 امتیاز در مکان دوازدهم کارشان را تمام کردند. آن ها برای فصل جدید لیگ برتر با فراز کمالوند به توافق رسیدند و با او قراردادی را امضا کردند و زردپوشان جمی با هدایت این مربی خود را برای لیگ برتر پیش رو آماده می کنند و این تورنمنت استان فارس برای آن ها می تواند مسابقات مفیدی باشد.

گل گهر سیرجان تیم تازه صعود  کرده لیگ برتری با مربی کروات خود برای حضور در لیگ برتر باید با قدرت تمام خود را آماده مسابقات کنند.وینگو بگوویچ در تورنمنت چهار جانبه یاد و خاطره  15000 شهید والامقام استان فارس شرکت کرده اند تا با تیم های خوبی که در این مسابقات شرکت کرده اند خود را محک بزنند تا با آمادگی بالا خود را برای لیگ برتر حاضر کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x9ylb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی گل گهر و پارس جنوبی در دیداری تدارکاتی