تاریخ انتشار: 1398/04/29 10:35
کد خبر: 93392

شکست کلوپ مقابل تیم سابقش در آمریکا

لیورپول و بروسیا دورتموند که برای اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا به سر می‌برند در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند و دورتموند موفق شد با نتیجه 3-2 به پیروزی برسد.
 شکست کلوپ مقابل تیم سابقش در آمریکا

، یورگن کلوپ و شاگردانش که برای پشت سر گذاشتن اردوی پیش‌فصل خود در آمریکا به سر می‌برند در یک بازی دوستانه به مصاف تیم سابق کلوپ، بروسیا دورتموند رفتند ولی موفق نشدند بر این تیم آلمانی غلبه کنند و زردپوشان وستفالیا در این بازی با نتیجه 3-2 به پیروزی رسیدند.

پاکو آلکاسر، مهاجم اسپانیایی دورتموند خیلی زود و در دقیقه 3 به دلیل اشتباه خط دفاعی لیورپول و دفاع ضعیف شاگردان کلوپ در این صحنه موفق شد اولین گل بازی را برای زردپوشان به ثمر برساند.

اما شاگردان کلوپ در دقیقه 35 بازی را به تساوی کشاندند. در این دقیقه پاس زیبای فابینیو توسط هری ویلسون وارد دروازه دورتموند شد تا نیمه اول با  تساوی 1-1 به پایان برسد.

دورتموند با شروع نیمه دوم هم خیلی زود به گل رسید و توماس دلینی در دقیقه 52 بار دیگر زردپوشان آلمانی را از حریف بزرگ انگلیسی پیش انداخت.

دورتموند که نیمه دوم را با 9 تغییر به زمین رفته بود پنج دقیقه بعد توسط یاکو برون لارسن به گل رسید تا یورگن کلوپ و شاگردانش با نتیجه 3-1 از حریف‌شان عقب بیفتند.

در نهایت لیورپولی‌ها در دقیقه 75 صاحب یک ضربه پنالتی شدند تا ریان بروستر، بازیکن جوان قرمزپوش آن را وارد دروازه دورتموند کرده و بازی با همین نتیجه یعنی پیروزی 3-2 بروسیا دورتموند به پایان برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8ykx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلنر کمی در رختکن بد دهنی می کند!