تاریخ انتشار: 1398/04/30 09:40
کد خبر: 93290

پاری سن‌ ژرمن1-1نورنبرگ؛ توقف PSG در غیاب نیمار

پاری سن ژرمن در یک بازی دوستانه به مصاف تیم آلمانی نورنبرگ رفت و نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 بدست نیاورد.
 پاری سن‌ ژرمن1-1نورنبرگ؛ توقف PSG در غیاب نیمار

نورنبرگ که در لیگ دسته دوی فوتبال آلمان، بوندس‌لیگا2 بازی می‌کند حریف تدارکاتی پاری سن ژرمن بود. توماس توخل، سرمربی آلمانی PSG این تیم آلمانی را برای محک زدن میزان آمادگی بازیکنانش انتخاب کرده بود. ولی در جریان این بازی که در شهر نورنبرگ آلمان و به میزبانی تیم آلمانی انجام شد، این تیم با ارائه یک بازی قابل قبول، حریف بزرگ فرانسوی‌اش را با نتیجه 1-1 متوقف کرد.

نورنبرگ که  فصل پیش در بوندس‌لیگا حضور داشت ولی در نهایت به بوندس‌لیگا2 سقوط کرد در استادیوم خانگی‌اش، مکس مورلوک اشتادیون، به مصاف غول پاریسی رفته و موفق شد شاگردان توخل را 1-1 متوقف کند.

دو ملی‌پوش آلمانی PSG، یولیان دراکسلر و تیلو کرر از ابتدا در میدان بودند و دیگر آلمانی این تیم، کوین تراپ دروازه‌بان نیز در نیمه دوم وارد بازی شد. اما نکته مهم این بازی عدم حضور نیمار با لباس پاری سن ژرمن بود. به نظر می‌رسد رابطه ستاره برزیلی و PSG به جایی رسیده که احتمال حضور دوباره او در فصل آینده با پیراهن پاری سن ژرمن چیزی نزدیک به صفر شده است.

گل پاری سن ژرمن در دقیقه 43 توسط پابلو سارابیا، بازیکنی که تازه به PSG منتقل شده وارد دروازه نورنبرگ شد تا اولین گل بازی توسط پاریسی‌ها به ثمر برساد. امباپه، ستاره درخشان PSG هم در این بازی عملکرد نسبتا قابل قبولی داشت و دو بار توپ را به تیر دورازه تیم آلمانی کوبید. شاید اگر شانس کمی با امباپه یار بود او حالا بیشتر مورد ستایش رسانه‌ها قرار می‌گرفت.

اما نورنبرگ هم نمایش آبرومندانه و قابل قبولی ارائه داد و در نیمه دوم چند فرصت گلزنی روی دروازه PSG خلق کرد تا در نهایت، انریکو والنتینی در دقیقه 71 به دلیل خطای هندی که بازیکنان PSG انجام داده بودند پشت ضربه پنالتی ایستاد و بازی را به تساوی 1-1 کشاند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzkxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاری سن ژرمن مقابل نورنبرگ به تساوی رضایت داد

فوق ستاره، فارغ ز غوغای جهان در حال تفریح