تاریخ انتشار: 1398/04/30 10:49
کاپیتان تونس در مسیر بازگشت به لیگ ستارگان
کد خبر: 93278

الدحیل با یوسف المساکنی در دربی آسیایی قطر

ستاره تونسی با شرایط رقم خورده در بازار تابستانی دوباره در مسیر بازگشت به لیگ ستارگان و پوشیدن پیراهن الدحیل قرار گرفته است.
الدحیل با یوسف المساکنی در دربی آسیایی قطر

بدون شک یکی از بهترین خارجی های چند سال گذشته لیگ ستارگان یوسف المساکنی نام دارد، بازیکنی که به عنوان کاپیتان تونس در جام ملت های آفریقا 2019 نشان داد بعد از پشت سر گذاشتن دوران بعد از عمل جراحی زانو دوباره به فرم ایده آل خود بازگشته است.

المساکنی فصل گذشته با وجود داشتن قرارداد با الدحیل بالاجبار با قراردادی قرضی راهی یوپن بلژیک شد تا در ژوپیرلیگ به میدان برود. تعدد بازیکنان خارجی در الدحیل زمینه ساز این تصمیم شد اما حالا با کوچ یوسف العربی و سایر ستاره های خارجی رسانه های دوحه از افزایش احتمال بازگشت این ستاره تونسی به ترکیب الدحیل خبر می دهند تا المساکنی فرصت حضور در دربی آسیایی قطری ها مقابل السد را داشته باشد.

به نوشته الرایه دوحه، سران الدحیل برحسب شرایط رقم خورده بازار تابستانی همین طور فرصت اندک برای ارسال فهرست نهایی به کنفدراسیون فوتبال آسیا در راه حضور در مرحله حذفی ACL 2019 تصمیم گرفتند با موافقت روی فاریا سرمربی پرتغالی خود بار دیگر از توانایی های یوسف المساکنی به عنوان چهارمین سهمیه خارجی خود بهره ببرند. به نوشته این روزنامه الدحیل دیگر فرصت چندانی برای خرید بازیکن جدید ندارد از همین رو ترجیح داد تا از المساکنی با توجه به درخشش قابل توجه در جام ملت های آفریقا دوباره در ترکیب بهره ببرد.

به این ترتیب شایعاتی که پیرامون کوچ احتمالی یوسف المساکنی به لیگ عربستان و پوشیدن پیراهن الشباب نقل محافل شده بود، همگی تکذیب و المساکنی با الدحیل وارد فصل جدید خواهد شد به امید این که بتواند همان تاثیرگذاری قبل از مصدومیت را در پیکان خط حمله در کنار خرید جدید و جوان باشگاه از فوتبال عراق را نشان بدهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b5zdv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعداد مصدومین دیدار استقلال-الدحیل مشخص شد

گزارش زنده؛ استقلال 1- الدحیل 1
شادی فقط 2 دقیقه ادامه داشت؛