تاریخ انتشار: 1398/05/02 10:43
چالش نقل و انتقالات برای تیم و بازیکن مشهدی
کد خبر: 93008

چرا یحیی کاپیتانش را نخواست!

قرارگرفتن نام رضا ناصحی، کاپیتان مشهدی و باتجربه شهرخودرو در فهرست مازاد یحیی گل‌محمدی، عجیب ترین خبر نقل و انتقالات روز گذشته بود.
چرا یحیی کاپیتانش را نخواست!

،کاپیتان سی‌وپنج‌ساله شهرخودرویی‌ها در اردوی تهران حضوری فعال داشت، اما دیروز به‌یک‌باره در فهرست مازاد شهرخورو قرار گرفت.

خبر قرارگرفتن نام ناصحی در لیست مازاد از آنجایی شوکه کننده و عجیب است که او در ۵ سال حضور نماینده شرق کشور بازیکن وفاداری به تیم و شهرش بوده و همچنین هیچ مدافع چپ دیگری در لیست شهر خودرو وجود ندارد!

این در حالی است که ناصحی در تمرینات پیش‌فصل، یکی از  نفرات فعال تیم بود و به یکباره کنار گذاشته شده است. مدافع کهنه کار مشهدی ها البته در دیدار دوستانه شهرخودرو مقابل ذوب‌آهن یک نیمه به میدان رفت که چندین بار با اعتراض گل‌محمدی مواجه شد.

از شایان مصلح به عنوان بازیکن مدنظر گل محمدی یاد می شود. هرچند سرمربی شهر خودرو نگران مصدومیت های مدافع کنار گذاشته شده پرسپولیس است و همین هم جذب مصلح را با تردیدهایی روبرو کرده است.

ناصحی نیز با پیشنهاد عنایتی که هم اکنون سرمربی قشقایی است احتمالا فصل آتی را در شیراز خواهد گذراند. هرچند مدافع خوش اخلاق مشهدی دوست داشت سال های پایانی فوتبالش را در شهر و زادگاهش باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8oep

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناصحی از لیست شهرخودرو کنار گذاشته شد

  روز سرنوشت پرسپولیس:حمیدبداوی از دسترس خارج شد!
فرمول جدید سرخ ها: گل محمدی + ۲ کروات