تاریخ انتشار: 1398/05/02 11:21
600 میلیون هافبک مازاد پرسپولیس پرید
کد خبر: 92999

دردسر دو کلمه‌ای برای سروش رفیعی

سروش رفیعی که از بی سرانجام بودن جلسات خود با مدیران پرسپولیس شاکی بود، مصاحبه‌ای سراسر کنایه آمیز انجام داد که اکنون به دردسر بزرگی برای او تبدیل شده است.
دردسر دو کلمه‌ای برای سروش رفیعی

 سروش رفیعی تنها موفق به حضور در دو نیم فصل در پرسپولیس شده و اینبار البته نه حضور در فوتبال قطر که اعلام گابریل کالدرون برای حضورش در لیست مازاد، مسیر او و پیراهن شماره هفت سرخ را از هم جدا کرده است.

در این بین با گذشت نزدیک به یک هفته از اعلام سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در خصوص حضور سروش رفیعی و شایان مصلح در لیست مازاد، هنوز تکلیف این دو بازیکن برای فسخ قرارداد و جدایی مشخص نشده است. گویا در اولین جلسه بین طرفین سروش رفیعی و شایان مصلح هر کدام به ترتیب 650 میلیون و 250 میلیون برای دریافت فسخ به توافق دست می‌یابند اما اصرار آنها برای دریافت این مبلغ پیش از صدور رضایتنامه باعث شده تا پروسه این موضوع به درازا کشیده شود.

رفیعی و شایان مصلح هر کدام در چند نوبت دیگر در باشگاه حاضر می‌شوند و در این بین ایرج عرب با توجه به اینکه پیش از این به آنها اعلام کرده بود این مبلغ را در زمان دیگری به آنها خواهد داد، موفق به مذاکره دوباره نشده‌اند. اصرار هافبک و مدافع پرسپولیس برای دریافت این مبلغ و بعد فسخ قرارداد موجب شده تا ایرج عرب آنها را به حضور نپذیرد و اعلام کند حرفش را پیش از این زده و با ارائه فسخ قرارداد و بعد از آن پرداخت مبلغ توافق شده در موعد دیگری، این جلسه را پیش از این به پایان رسانده و اکنون درگیر مسائل جاری و دیگر باشگاه است.

هافبک پرسپولیس اما شاکی از این موضوع، در گفتگویی سراسر کنایه آمیز ایرج عرب را مورد هدف قرار می‌دهد. گفتن جملات و کلماتی همچون "عزیزم" و "خوشگلم" به حالت کنایه در خصوص مدیرعامل از سوی رفیعی و "آقای عرب کاری نکند گرگ شویم" از طرف شایان مصلح، اکنون باعث شده تا باشگاه به دنبال این باشد تا به بند فسخ قرارداد بدون شرط رجوع کند. بندی که در آن قید شده بازیکنان این تیم حق مصاحبه علیه مقامات باشگاه را نخواهند داشت و در صورت اتفاق افتادن آن به باشگاه مختار است قراردادشان را بدون هیچ توضیحی فسخ کند!

رفیعی که بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس و توافق مجدد برای ادامه همکاری با این تیم در ابتدای فصل اکنون در لیست مازاد گابریل قرار گرفته، بدون توجه به این بند، طی روزهای اخیر مصاحبه‌ها و صحبت‌هایی مطرح کرده که شاید باعث ضرر 600 میلیونی‌اش شود. در خصوص شایان مصلح اما وضعیت بدتر از این هم هست؛ بازیکنی که در پایان فصل توافق مجدد با سرخپوشان داشته و البته تمدید قراردادش در هیات فوتبال ثبت نشده و دست مسوولان پرسپولیس را برای فسخ قرارداد بازتر گذاشته است. باید دید طی روزهای آینده و با توجه به اتفاقات پیش آمده در نهایت چه سرنوشتی در انتظار این دو بازیکن در لیست مازاد پرسپولیس رقم خواهد خورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48597w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حرف سروش باعث دلخوری مدیر عامل پرسپولیس شد!