تاریخ انتشار: 1395/07/14 12:53
کد خبر: 257566

آذرنیا: از پیشنهاد استقلال به خلعتبری بی اطلاعم

سرپرست تیم فوتبال گسرش فولاد گفت: داریوش شجاعیان از دیروز در تمرینات ما حاضر شده است.
آذرنیا: از پیشنهاد استقلال به خلعتبری بی اطلاعم

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حسن آذرنیا درباره آخرین وضعیت گسترش فولاد پیش از آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه بعد از شکست حریف اراکی در جام حذفی وضعیت خوبی داریم و تمرینات مان دوباره از سر گرفته شده است. امروز هم قرار است بچه ها در سالن، وزنه بزنند. همچنین یک بازی تدارکاتی یکشنبه هفته آینده مقابل شهرداری بناب خواهیم داشت. 

وی در ادامه افزود: داریوش شجاعیان از دیروز در تمرینات ما حضور پیدا کرده است و می تواند به ما کمک های شایانی کند. 

سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره آخرین وضعیت محمدرضا خلعتبری خاطرنشان کرد: با مدیربرنامه های این بازیکن تماس گرفتیم و قرار شد فردا با پروازی که باشگاه گسترش فولاد برایشان گرفته است از تهران به تبریز بیایند و جلسه ای را با مسئولین باشگاه به انجام برسانند. باشگاه گسترش تمایل به ادامه همکاری با خلتعبری دارد اما همه چیز فردا مشخص خواهد شد. اگر نیاز باشد از فراز کمالوند هم دعوت می شود تا در این جلسه حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه پیشنهاد استقلال به خلعتبری صحت دارد یا خیر بیان داشت: تا الان که با شما صحبت می کنم از طرف باشگاه استقلال با ما برای محمدرضا خلعتبری صحبتی نشده است. 

آذرنیا در پایان گفت: چند روز تا بازی با پدیده فرصت باقی است و در تلاشیم تا شرایط تیم را خوب نگه داریم تا به اولین پیروزی مان در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ryve6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن استقلال در آستانه جدایی از جمع آبی پوشان