تاریخ انتشار: 1398/05/02 21:53
کد خبر: 92932

ایکاردی در اینتر ماندنی خواهد شد؟

ممکن است مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی اینتر در این تیم ماندنی شود.
 ایکاردی در اینتر ماندنی خواهد شد؟

ناپولی یک پیشنهاد 50 میلیون یورویی برای خرید مائورو ایکاردی، مهاجم آرژانتینی و 26 ساله نراتزوری ارائه  داد، اما اینتر تصمیم دارد این بازیکن را تنها با 80 میلیون یورو به فروش برساند و به همین دلیل پیشنهاد ناپولی را رد کرده است.

اینتر قصد دارد برای جانشینی ایکاردی با روملو لوکاکو از یونایتد به توافق برسد اما شیاطین سرخ حاضر نیستند این بازیکن را با قیمت کمتر از 83 میلیون یورو به فروش برسانند و اینتر در صورتی این رقم را پرداخت خواهد کرد که بتواند از فروش ایکاردی درآمد خوبی کسب کند.

اف سی اینتر نیوز مدعی شد در صورت عدم فروش ایکاردی و ناکامی اینتر در خرید روملو لوکاکو، ممکن است مهاجم آرژانتینی در اینتر ماندگار شود و آنتونیو کونته این احتمال را نیز بررسی می کند. خود ایکاردی به هیچ وجه علاقه ای به جدایی نداشته و معتقد است خطایی مرتکب نشده که به خاطر آن مستوجب جدایی از اینتر باشد.

البته اینتر همچنان ترجیح می دهد ایکاردی را فروخته و لوکاکو را جذب کند اما مشکل اینجاست که یونایتد علاقه ای به دادن تخفیف ندارد. یوونتوس دیگر مشتری ایکاردی است اما نهایی شدن این انتقال بستگی به انتقال گونسالو ایگواین به رم دارد و این انتقال نیز هنوز قطعی نشده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e8opa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره اینتر عصبانی از مصاحبه کونته