تاریخ انتشار: 1398/05/02 22:07
بازی با پرسپولیس مفید بود؛
کد خبر: 92931

صادقی: تاخیر در برگزاری لیگ برتر اتفاق خوبی نیست

سرمربی تیم فوتبال سایپا از تاخیر در برگزاری لیگ برتر انتقاد کرد.
 صادقی: تاخیر در برگزاری لیگ برتر اتفاق خوبی نیست

ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام شهدا گفت: باشگاه این پیشنهاد را به ما داد و من هم قبول کردم. زود تمرینات را شروع کردیم و ۱۷ بازیکن جدا شده داشتیم و می‌خواستیم آینده سایپا را با بازیکنان جوان بسازیم. پرسپولیس هم دیر شروع کرده بود و حتی در این دیدار، بسیاری از بازیکنان اصلی‌اش در نیمه دوم به میدان آمدند.

وی ادامه داد: دوست داشتم اول با پرسپولیس بازی کنیم زیرا باختن در این مسابقه بهتر از از دست دادن ۳ امتیاز لیگ برتر است. پرسپولیس در ابتدا خوب بازی نکرد اما به مراتب بهتر شد. پرسپولیس خیلی قوی‌تر از تیمی است که امروز بازی کرد و در لیگ، کار سختی داریم. بابت برد امروز تبریک می‌گویم و امیدوارم این نتایج در لیگ برتر ادامه داشته باشد و بتوانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

صادقی درباره بازی دفاعی تیمش هم گفت: به هرحال ما مقابل پرسپولیس بازی داشتیم و باید در دفاع قوی می‌بودیم. این تیم بازیکنان تاثیرگذاری دارد که می‌توانند نتیجه را تغییر دهند.

سرمربی سایپا درباره تاخیر در شروع لیگ گفت: این اتفاق خیلی بد است. باشگاه ما با برنامه شروع کرده و کارهای ما طبق برنامه پیشنهادی سازمان لیگ بود. با این وضع، تیم ملی هم ضربه می‌خورد. مربی‌های بزرگی که به لیگ ما آمدند، چه فکری می‌کنند؟ اصلا خوب نیست و باید هرچه زودتر برنامه لیگ مشخص شود. اختلاف بعضی‌ها در حال ضربه زدن به فوتبال ایران است که نهایت آن موجب ضربه زدن به تیم ملی می‌شود. ورزشگاه‌های ما ایراد دارند اما می‌شود با کمک هم کاری کرد که زودتر آماده مسابقات شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d7nzj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقی: همه چیزم را از سایپا دارم
دشتی گفت دایی نباشد من هم نمی مانم؛