تاریخ انتشار: 1398/05/03 10:34
کد خبر: 92895

کلوپ: یادشان رفته لیورپول چه بازیکنان بزرگی دارد

بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل اسپورتینگ، بیشترین سوالاتی که توسط خبرنگاران از یورگن کلوپ پرسیده می‌شد درباره کوتینیو و گرت بیل بود.
 کلوپ: یادشان رفته لیورپول چه بازیکنان بزرگی دارد

لیورپول در ادامه تور پیش‌فصل آمریکای خود در یک بازی به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفت و در مقابل این تیم به تساوی 2-2 دست یافت. بعد از این بازی یورگن کلوپ با خبرنگارانی روبرو شد که بیش از هر چیز خواهان شنیدن نظر او درباره احتمال انتقال فیلیپ کوتینیو، ستاره برزیلی بارسلونا و گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید به مرسی‌ساید بودند.

پیش از این مدیر برنامه‌های کوتینیو اعلام کرده بود او اگر بخواهد به انگلیس برگردد تنها تیمی که حاضر است برایش بازی کند لیورپول خواهد بود. اما یورگن کلوپ در گفتگو با خبرنگاران گفت او هیچ برنامه‌ای برای به خدمت گرفتن این بازیکن سابقش ندارد.

کلوپ در این باره گفت:" شکی نیست که فیلیپ کوتینیو در هر تیمی که بازی کند به آن تیم کمک خواهد کرد. این صد در صد قطعی است. ولی مساله این نیست. من فیلیپ را دوست دارم و معتقدم او فوتبالیست بی‌نظیری است. ولی به خدمت گرفتن او پول خیلی خیلی خیلی زیادی می‌خواهد و ما امسال قصد چنین کارهایی را نداریم".

کلوپ در ادامه گفت:" همینطور که گفتم کوتینیو در هر تیمی بازی کند آن تیم با او بهتر خواهد شد ولی انتقال او برای ما ممکن نیست. امیدوارم بخت با او در بارسلونا یار باشد".

کلوپ همچنین درباره احتمال انتقال گرت بیل، ستاره رئال مادرید به لیورپول گفت:" بیل بازیکنی استثنایی است ولی یک تیم ترکیبی از چند بازیکن انفرادی بزرگ نیست. بازیکنان یک تیم باید با هم و برای هم کار کنند".

کلوپ در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" لیورپول یک پروژه درازمدت است. تیم ما الان خیلی خوب است. آیا در آینده با موقعیت‌های دشوار روبرو خواهیم شد؟ بله صد در صد. من نگفتم که ما در این پنجره نقل و انتقالات هیچ کاری نخواهیم کرد ولی گفتم امسال برای ما با نقل و انتقالات بزرگ همراه نخواهد بود. مردم انگار یادشان رفته در حال حاضر چه بازیکنان بزرگی در لیورپول حضور دارند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zpwpa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آبی اناری ها برای جذب آسنسیو با دشمن مذاکره می کنند!