تاریخ انتشار: 1398/05/03 11:10
کد خبر: 92891

سقوط سکوها؛ فدراسیون زمان بدهد

در چند شهر ادارات کل ورزش و جوانان استان ها سخت در تلاش هستند استادیوم ها را برای برگزاری بازی های لیگ برتر مهیا کنند.
 سقوط سکوها؛ فدراسیون زمان بدهد

 چند وقت پیش کلیپی پخش شد که نشان می داد کارگران در استادیوم شهید وطنی قائمشهر نیمه های شب هم مشغول کار هستند و تلاش می کنند که صندلی های استادیوم را نصب کنند تا در نهایت استادیوم هر چه سریعتر برای بازی های لیگ برتر مهیا شود. این اتفاق و سخت گیری فدراسیون فوتبال برای بالا بردن امکانات سخت افزاری استادیوم ها و هم چنین ضریب امنیت ستودنی است و البته باید سال های پیش انجام می شد. شما امروز در هیچ کجای جهان نخواهید دید که تماشاگر برای تماشای بازی روی سکوی سیمانی بنشیند یا برای تماشای یک بازی از 10 ساعت قبل جلوی درب استادیوم تجمع کند به این خاطر که بلیط فروشی به صورت اینترنتی انجام می شود و تماشاگر برای تماشای بازی حداکثر یک ساعت پیش از شروع بازی در استادیوم حاضر می شود. تماشاگرانی که تیفوسی نیستند حتی شاید یک ربع پیش از شروع بازی وارد استادیوم شوند.

اما به نظر می رسد فدراسیون فوتبال برای اجرای الزامات در استادیوم ها باید زمان بیشتری به باشگاه ها می داد و در یک دوره زمانی مشخص از باشگاه ها می خواست گام به گام الزامات را در استادیوم ها پیاده کنند. ضرب العجل تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال موجب شده تا بازسازی برخی از استادیوم ها با چالش مواجه شوند. نمونه اش در سیرجان که سکوهای ساخته شده فرو ریخت و اگر خدای ناکرده این اتفاق در جریان بازی ها رخ می داد فاجعه بزرگی رخ می داد. به هر صورت اجرای هر پروژه زمان خاص خود را دارد و تعیین زمان مشخص برای اجرای یک پروژه در صورتی که غیر واقعی باشد، چنین اتفاقاتی به بار می آید.

نه به آن بی تفاوتی در سال های اخیر و نه به اینکه فدراسیون فوتبال به یکباره همه باشگاه ها را برای اجرای الزامات تحت فشار قرار داده است. شاید اگر در فینال جام حذفی آن اتفاقات رخ نمی داد الان فدراسیون فوتبال قرعه کشی بازی های لیگ برتر را انجام داده بود و زمان برگزاری بازی های لیگ برتر نیز مشخص بود. و البته بار دیگر تکرار می کنیم تاکید فدراسیون فوتبال برای اجرای الزامات در استادیوم ها اتفاق خوب و نیکویی است اما با توجه به حجم کارهایی که باید انجام شود و هم چنین بی تفاوتی فدراسیون فوتبال و باشگاه ها نسبت به الزامات در سال های گذشته، اینبار برای اجراء باشگاه ها باید زمان بیشتری می داشتند و گام به گام و در هر مرحله یکی از الزامات را پیاده می کردند. یک بار نصب دوربین ها، یک بار بلیط فروشی اینترنتی، یک بار صندلی گذاری سکوها و...

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v7o7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


میلاد فاندر:فدراسیونی که پیش از این دستور موقت محرومیت یک ماهه افراد را نیز رسانه ای می کرد،با چه توجیهی خبر محرومیت پنج ساله مدیرانش را روی خروجی قرار نمی دهد؟!