تاریخ انتشار: 1398/05/03 11:11
کد خبر: 92890

نشانه هایی از شروع لیگ؛ داوران در کلاس توجیهی

مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر فوتبال روز شنبه (5 مردادماه) در هتل المپیک برگزار می شود.
 نشانه هایی از شروع لیگ؛ داوران در کلاس توجیهی

 و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،  کلاس توجیهی و دانش افزایی پیش فصل داوران لیگ برتر فوتبال از روز شنبه  5 مردادماه زیر نظر محمدصالح سوبخیدین (مدرس فیفا) برگزار می شود. برهمین اساس مراسم افتتاحیه این دوره روز شنبه پنجم مرداد ساعت 9 صبح در سالن هگمتانه هتل المپیک برگزار می شود و پوشش رسانه ای برنامه در یک ساعت آغازین کلاس خواهد بود.

لازم به توضیح است، دوره فوق تا روز سه شنبه 8 مردادماه ادامه خواهد داشت. هم چنین شرکت کنندگان تست های آمادگی جسمانی خود را در اولین روز کلاس در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهند کرد.

کلاس توجیهی پیش فصل داوران و کمک داوران لیگ برتر در حالی برگزار می شود که هنوز زمان قرعه کشی و هم چنین شروع بازی ها مشخص نیست. البته برگزاری این کلاس می تواند نوید آغاز لیگ برتر در آینده ای نزدیک را بدهد. در فصول گذشته همواره این کلاس یکی دو هفته پیش از شروع لیگ برتر انجام می شده و این بار هم برگزاری این کلاس نشان می دهد رفته رفته به آغاز بازی های این فصل لیگ برتر نزدیک می شویم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rzkzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 افزایش دستمزد داوران؛ فعلا منتفی است