تاریخ انتشار: 1398/05/03 11:13
کد خبر: 92889

مذاکره تاتنهام با یوونتوس برای انتقال دیبالا

تاتنهام در تماس با باشگاه یوونتوس خواهان مذاکره برای انتقال پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یووه به این تیم شده است.
 مذاکره تاتنهام با یوونتوس برای انتقال دیبالا

به گزارش رسانه‌های انگلیسی باشگاه تاتنهام قصد دارد شانس خود را برای به خدمت گرفتن پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی یوونتوس امتحان کند و در صورتی که موفق شود، رکورد نقل و انتقالات تاریخ خود را برای دومین بار در تابستان جاری خواهد شکست. قیمت دیبالا در بازار نقل و انتقالات چیزی در حدود 80 میلیون پوند تخمین زده شده است.

دیبالا که یکی از بهترین مهاجمین حال حاضر دنیا محسوب می‌شود از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به تورین نتوانسته در حد و اندازه‌ای که از او انتظار می‌رفته ظاهر شود و در فصل گذشته برای یوونتوس تنها پنج گل به ثمر رسانده است.

گفته می‌شود یوونتوس آماده است تا درخواستهای انتقال دیبالا را بررسی کند و حالا از انگلیس خبر می‌رسد که تاتنهام عزم خود را برای جذب دیبالا جزم کرده و معتقد است انتقال او به لندن در دو هفته پایانی فرصت نقل و انتقالات ممکن است.

دیبالا تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و دستمزد او در حال حاضر حدود 120 میلیون پوند در هفته تخمین زده میشود. دستمزد دیبالا برای تاتنهام مشکل‌ساز نخواهد بود چون همین حالا هری کین و دله آلی در این تیم بیش از این دستمزد می‌گیرند.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام به هموطنش دیبالا علاقه بسیار زیادی دارد و پیش از این در یک مصاحبه از او به عنوان یکی از بهترین مهاجمین دنیا یاد کرده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qxjxp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رکورد جالبی که دیبالا ثبت کرد

هری کین در چند بای اخیر خود برابر یوونتوس گلزنی کرده است.
راز عجیب گل های هری کین برابر یوونتوس