تاریخ انتشار: 1398/05/06 09:22
کد خبر: 92681

کونته: به انتقال لوکاکو به اینتر امیدوارم

آنتونیو کونته، سرمربی اینترمیلان می‌گوید با وجود رد شدن اولین پیشنهاد این باشگاه برای جذب روملو لوکاکو، او به انتقال مهاجم بلژیکی به تیمش امیدوار است.
 کونته: به انتقال لوکاکو به اینتر امیدوارم

 درحالیکه شایعات درباره انتقال یا عدم انتقال روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی منچستریونایتد به اینتر میلان به اوج رسیده، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر می‌گوید به توانایی این باشگاه در بازار نقل و انتقالات اعتقاد کامل دارد و امیدوار است لوکاکو در نهایت به تیمش ملحق شود.

این در حالی است که گفته می‌شود پیشنهاد اول اینتر برای لوکاکو، که به مبلغ 60 میلیون یورو بوده از سوی شیاطین سرخ رد شده است. اما کونته می‌گوید با این وجود همچنان به حضور لوکاکو در سن‌سیرو از ابتدای فصل آینده امیدوار است.

کونته در این باره گفت:" همینطور که گفته‌ام ما درباره یک بازیکن در حال گفتگو هستیم. برای همین حرف زدن درباره او کار درستی نیست چون حرفهای من از طرف آن بازیکن و باشگاهش بی‌احترامی تلقی خواهد شد".

سرمربی اینتر در ادامه گفت:" لوکاکو بازیکن یونایتد است. ما می‌دانیم که فصل نقل و انتقالات همچنان ادامه دارد و باشگاه در تلاش است تا تیم ما را کامل کند، چه از نظر کسانی که باید باشگاه را ترک کنند و چه کسانی که به باشگاه بپیوندند".

آنتونیو کونته در ادامه گفت:" ما در حال ساخت یک تیم قوی هستیم و برای رسیدن به این هدف،  کامل کردن تیم از نظر ترکیب بازیکنانش، اجتناب‌ناپذیر است. ولی مهم این است که نفراتی که به تیم اضافه می‌شوند به خوبی با تیم هماهنگ شده و در تیم فعلی ادغام شوند. آنها باید ذهنیتی که در حال حاضر در تیم موجود است را بدست بیاورند".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gabn5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سولسشر: پیشنهادی برای لوکاکو نرسیده است