تاریخ انتشار: 1398/05/06 10:44
جانشین چشمی و کریمی از عراق می آید؛
کد خبر: 92670

صفا هادی – استقلال؛ این انتقال نهایی می شود؟

مدافع هافبک جوان تیم عراق دوباره در آستانه امضای قرارداد با استقلال قرار گرفته است.
صفا هادی – استقلال؛ این انتقال نهایی می شود؟

 صفا هادی بازیکن جوان تیم ملی عراق در سال های گذشته و با باز شدن هر پنجره نقل و انتقالاتی مورد توجه استقلالی ها قرار گرفته اما هرگز این انتقال نهایی نشد و هر چند استقلالی ها از جذب ستاره های عراقی خاطرات خوبی ندارند اما به جذب این بازیکن بی میل نبودند.

با شروع نقل و انتقالات تابستانی، مدیران استقلال در تلاش بودند تا برای تقویت رختکن این تیم دوباره به سراغ صفا هادی بروند و حالا شنیده ها حاکی از این است که مذاکرات دو طرف پیشرفت خوبی داشته و این بازیکن عراقی بیش از هر زمان دیگری در آستانه حضور در استقلال قرار دارد تا استقلال خیلی سریع با جدایی طارق همام به سراغ هموطن او برای حضور در ایران برود.

 

این بازیکن عراقی که توانایی بازی در پست دفاع مرکزی و هافبک دفاعی را دارد، در شرایطی در آستانه انتقال به جمع آبی پوشان قرار دارد که آبی ها در هر دو پست به بازیکن نیاز دارند و مطمئنا جذب بازیکنی با قابلیت حضور در هر دو پست برای استراماچونی یک امتیاز ویژه خواهد بود. آبی ها البته برای خط میانی کریمی را در رادار خود دارند اما در خط دفاعی استقلال هنوز نیاز به تقویت دارد.

آبی ها برای جذب این بازیکن مشکلی در لیست بازیکنان و سهمیه بازیکنان خارجی خود نیز ندارند و همین موضوع مزید بر علت شده تا مدیران استقلال با جدیت بیشتری روند جذب این بازیکن را دنبال کنند. صفا هادی که با چهره ای جذاب و منحصر به فرد در جریان جام ملت های آسیا به همراه طارق همام در ترکیب تیم عراق تحت هدایت کاتانچ برابر ایران نمایش درخشانی داشت و در تساوی بدون گل دو تیم به خوبی توانست در مهار مهره های تهاجمی ایران موثر واقع شود، با توجه به شرایط استقلال در فصل پیش رو می تواند مهره ای موثر برای تیم استراماچونی باشد.

انتقال هادی به استقلال هنوز نهایی و قطعی نشده اما این انتقال در مراحل نهایی قرار دارد تا استقلالی ها دومین سهمیه خارجی خود را با حضور احتمالی یک بازیکن آسیایی پر کنند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yarka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که ستاره ملی‌پوش را از دست استقلال و پرسپولیس پراند! + عکس