تاریخ انتشار: 1395/07/14 18:18
کد خبر: 257523

تیم های لیگ دویی نقره داغ شدند

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ دسته دوم صادر کرد.
تیم های لیگ دویی نقره داغ شدند

به گزارش سرویس لیگ دسته دوم فرتاک ورزشی، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای‌های خود را در خصوص تیم‌های مختلف لیگ دسته اول و دوم صادر کرد.

لیگ دسته دوم:
*دیدار تیم های اروند خرمشهر و نفت امیدیه برگزار و از سوی محمد غایمیان- سرمربی تیم اروند خرمشهر تخلفاتی مبنی بر اعتراض به تصمیم داور و ورود به زمین بازی که منجر به اخراجش شد، رخ داد. وی طبق بند 2 ماده 97 آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

*دیدار تیم های شهرداری تبریز و شاهین ماشهر درتبریز برگزار شد و با توحه  به تخلفاتی که از سوی علیرضا آلوغبیش- سرپرست تیم شاهین ماهشهر رخ داد، وی تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود معلق و محروم است و باید روز سوم آبانماه در کمیته انضباطی حضور داشته باشد تا توضیحات خود را نشست به تخلفاتش ارائه دهد.

*مسابقه تیم های شاهین توسعه کیش و کاسپین قزوین در حالی برگزار شد که از سوی  رضا جعفری- تدارکات تیم کاسپین قزوین تخلفاتی مبنی بر حمله ور شدن به سوی داور و رفتار زننده و فحاشی به وی پس از پایان مسابقه رخ داد. وی به شش جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 10 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

رضا عسگری- سرپرست تیم کاسپین قزوین نیز به دلیل فحاشی به داور مسابقه به محرومیت 3 جلسه ای از همراهی تیم خود و پرداخت جریمه 5 میلیون ریالی محکوم شد.

*دیدار تیم های شهرداری بوشهر و هف سمنان برگزار و مرتضی دهرویه-کمک مربی تیم هف سمنان به دلیل اعتراض مکرر به داور، از بازی اخراج شد. وی با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

* آزاد یوسفی- تدارکات تیم بعثت کرمانشاه در دیدار تیمش برابر زاگرس یاسوج به دلیل اعتراض به تصمیم داور، از مسابقه اخراج و با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

* مسابقه تیم های بادران نوین تهران و شهرداری ارومیه برگزار شد. تیم شهرداری ارومیه بخاطر داشتن 8 بازیکن اخطاری باید 32 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

وحید بیات‌لو - مربی تیم شهرداری ارومیه نیز به دلیل اعتراض به تصمیم داور، از مسابقه اخراج و با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

همچنین محمد صادق اسدی- سرمربی تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به تصمیم داور، از مسابقه اخراج و با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

شهرام احدزاده - پزشکیار تیم شهرداری ارومیه به دلیل اعتراض به تصمیم داور و کمک داور چهارم ، از مسابقه اخراج و با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

گفتی است؛ فرزین فرجی - بازیکن تیم شهرداری اردویمه به دلیل رفتار زننده و تهدید داور پس از اخراجش از بازی به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید 5 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

*سهراب کاظمی - سرپرست تیم شاهین توسعه کیش در دیدار تیمش برابر شاهین ماهشهر به دلیل اعتراض به تصمیم داور، از مسابقه اخراج و با توبیخ کتبی کمیته انضباطی رو به رو شد.

گفتنی است، کلیه ارای فوق از سوی کمیته انضباطی قطعی اعلام شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyakb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقاد شدید سرمربی نفت و گاز گچساران از بی‌نظمی در لیگ دسته‌دوم فوتبال