تاریخ انتشار: 1398/05/08 09:14
کد خبر: 92520

رویای کاپیتان های جدید پرسپولیس برای آینده

امید عالیشاه و احمد نوراللهی کاپیتان سوم و چهارم تیم پرسپولیس امیدوارند در فصل جدید با پیراهن پرسپولیس بدرخشند و به رویاهای جدید برسند.
 رویای کاپیتان های جدید پرسپولیس برای آینده

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی بازی های دوستانه پیش فصل را انجام می‌دهد که خبری از حضور سیدجلال حسینی و حسین ماهینی کاپیتان اول و دوم این تیم نیست. این دو که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند، به طور موقت بازوبند را به مهره هایی چون عالیشاه، نوراللهی و علیپور سپرده اند؛ بازوبندی که به عامل انگیزه این بازیکنان نسبتا جوان تبدیل شده است.

عالیشاه که در لیگ پانزدهم نیز برای چند بازی کاپیتان قرمزها شد، در بازی قبلی نقش جدیدی را تجربه کرد و در پست هافبک دفاعی به میدان رفت. او فصل قبل به شکلی ناباورانه آقای پاس گلی را از دست داد و حالا امیدوار است در شرایطی که محبوبیت زیادی نزد هواداران پرسپولیس دارد، بار دیگر بتواند به این عنوان برسد.

شماره ۸ سرخ ها نیز انگیزه های بسیار زیادی در فصل پیش رو خواهد داشت. نوراللهی در لیگ هجدهم نه تنها جزو بهترین های پرسپولیس بود که حتی در بین بهترین های لیگ ایران نیز جای داشت. او گلزنی در دربی پایتخت را تجربه کرد،با تیم ملی به جام ملت ها رفت و جام حذفی و لیگ را نیز بالای سر برد. حالا در فصلی که شاید بازوبند کاپیتانی را نیز در چند بازی بر بازو داشته باشد، باید دید آیا می‌تواند نمایش قبلی را تکرار کند یا نه؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w8r76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری فوق العاده برای پرسپولیسی ها/این 3 بازیکن ماندنی شدند!