تاریخ انتشار: 1398/05/08 10:10
کد خبر: 92512

مورینیو: شاید یک روز سرمربی یک تیم ملی شوم

ژوزه مورینیو در مصاحبه با اسکای اسپورتز می‌گوید در آستانه بازگشت به مربی‌گری سرشار از اشتیاق است ولی قصد دارد منتظر بهترین فرصت برای آینده‌اش بماند.
 مورینیو: شاید یک روز سرمربی یک تیم ملی شوم

ژوزه مورینیو از زمانی که در ماه دسامبر گذشته از منچستریونایتد اخراج شد تا کنون بدون تیم بوده است. مورینیو با وجود دریافت چند پیشنهاد مربی‌گری در حال حاضر در شهر زادگاهش ستوبال به سر می‌برد و در مصاحبه با اسکای اسپورتز می‌گوید با اینکه در آستانه بازگشت به دنیای مربی‌گری سرشار از شور و اشتیاق است ولی قصد دارد منتظر بهترین فرصت برای آینده‌اش بماند و عجله‌ای در انتخاب تیم ندارد.

مورینیو در این مصاحبه گفت:" بعد از بیست سال اولین بار است که در اواخر ماه جولای در ستوبال هستم نه در زمین تمرین، بالای سر یک تیم. برای همین وقت دارم که فکر کنم و آینده‌ام را تحلیل کنم. ولی آنچه حس می‌کنم این است که مورینیو سرشار از شور و اشتیاق است. دوستانم می‌گویند از وقت آزادت لذت ببر ولی دلم برای فوتبال تنگ شده. من اشتیاق کافی برای بازگشت را دارم و نسبت به کسانی که دوستم دارند و هواداران بی‌شمارم در گوشه و کنار دنیا احساس مسئولیت می‌کنم".

آقای خاص در ادامه گفت:" آینده من از تیم بعدی‌ام شروع می‌شود و واقعیت این است که با وجود شرایط ایده‌آلی که در حال حاضر دارم و وقت آزادی که سالها حسرتش را می‌خوردم، نمی‌توانم از وقت آزادم لذت ببرم".

مورینیو در ادامه اظهاراتش گفت:" سخت‌ترین کار برای من نه گفتن به فرصتها است. من باید کار کنم چون همیشه احساس می‌کنم باید مشغول به کار باشم. این است که هر وقت فرصتی برای کار پیش می‌آید یک چیزی از درونم می‌گوید بله بگو و کار را شروع کن. ولی چرا به این فرصتها نه می‌گویم؟ چون آنها در سطح چالشی که می‌خواهم نیستند. می‌خواهم کسانی را پیدا کنم که مورینیویی باشند. یعنی چه؟ یعنی کسی که هوادار مورینیو است و او را جایی می‌خواهد که به آن تعلق دارد. برای همین باید صبور باشم و منتظر بمانم تا بهترین فرصت را شکار کنم".

مورینیو در باره احتمال بدست گرفتن سکان هدایت تیم ملی پرتغال گفت:" ممکن است. ولی هدایت یک تیم ملی یعنی یک مسابقه در ماه؟ در این حالت باید بخش عمده وقتم را در دفتر بگذرانم. بدون مسابقه، بدون زمین تمرین، باید دو سال برای یک رقابت اروپایی صبر کنم و چهار سال برای جام جهانی. ولی یک روز شاید این اتفاق بیفتد. اگر پرتغال هم نشد یک تیم دیگر. وقتی به تماشای جام ملتهای اروپا و جام جهانی می‌روم دلم می‌خواهد که یک روز من هم در آنها به عنوان مربی حضور داشته باشم. ولی معتقدم این شغل مناسب من نیست. با اینحال شاید یک روز این اتفاق افتاد. و اگر آن تیم ملی، پرتغال باشد، برایم واقعا باعث افتخار خواهد بود".

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lzkdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 این بهترین فصل پل پوگبا است