تاریخ انتشار: 1398/05/08 10:56
کد خبر: 92504

رونالدو: یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

کریستیانو رونالدو می‌گوید اطمینان دارد یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد و تیم ایتالیایی به زودی قهرمانی در این رقابتها را جشن خواهد گرفت.
 رونالدو: یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ می‌شود

 یوونتوس بعد از هشت قهرمانی پیاپی در سری آ حالا چشم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دوخته و کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی این تیم می‌گوید اطمینان دارد یووه قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد و به زودی جام قهرمانی رقابتها را بالای سر خواهد برد.

یوونتوس آخرین بار در سال 1996 قهرمان چمپیونزلیگ شده و از آن زمان تا امروز پنج بار نایب‌قهرمانی در این رقابتها را تجربه کرده است. یوونتوس اخیراً در سال 2015 با شکست از بارسلونا به مقام دوم لیگ قهرمانان رسید و در سال 2017 نیز با شکست مقابل رئال مادرید که کریستیانو رونالدو را در ترکیب خود داشت به  نایب‌قهرمانی قناعت کرد.

اما رونالدو بعد از حضور در مراسم اساطیر مارکا گفت:" من بعد از فتح قهرمانی‌های متعدد در رئال مادرید به تغییر و انگیزه جدید احتیاج داشتم و هنوز قدرت لازم برای قهرمانی در من وجود دارد".

ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه گفت:" یوونتوس قهرمان چمپیونزلیگ خواهد شد. نمی‌دانم این اتفاق امسال می‌افتد یا سال آینده ولی شک ندارم که اتفاق خواهد افتاد".

رونالدو این صحبتها را بعد از دریافت جایزه معتبر اساطیر مارکا به زبان آورد. ستاره 34ساله پرتغالی انتقال دشوار از رئال مادرید به یوونتوس را به راحتی پشت سر گذاشته و حالا درست مثل روزهای درخشش در مادرید به کلیدی‌ترین ستاره یوونتوس تبدیل شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/396evo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آژاکس 1_1 یوونتوس؛ نتیجه‌ای امیدوارکننده برای بیانکونری