//
کدخبر: ۲۰۴۱۳۱ //

معاوضه لوکاکو- دیبالا؛ در آستانه نهایی شدن

احتمال معاوضه بین یووه و یونایتد بر سر پائولو دیبالا و روملو لوکاکو افزایش یافته است.

 معاوضه لوکاکو- دیبالا؛ در آستانه نهایی شدن
به گزارش فرتاک نیوز،

معاوضه دو ستاره برزگ بین یوونتوس و منچستریونایتد لحظه به لحظه جدی تر می شود. جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار مشهور ایتالیایی مدعی شد مدیر برنامه پائولو دیبالا به منچستر سفر کرده و در صورت توافق، معاوضه او با روملو لوکاکو به زودی نهایی می شود.

تا چند روز قبل به نظر می رسید اینتر تنها مشتری روملو لوکاکو باشد و ابراز علاقه یوونتوس به مهاجم بلژیکی شیاطین سرخ جدی نیست، اما طی 24 ساعت اخیر احتمال معاوضه بیان یونایتد و بیانکونری افزایش یافته است.

امروز پپ ماروتا مدیر ورزشی اینتر در مصاحبه ای مدعی شد آنها پیشنهاد معقولی برای خرید لوکاکو به یونایتد ارائه داده اند اما در سالهای اخیر قیمت بازیکنان مکررا رو به افزایش بوده و معلوم نیست امکان جذب لوکاکو وجود داشته باشد یا خیر. این در حالسیت که تکلیف ادین ژکو، دیگر گزینه اینتر برای تقویت خط حمله خود نیز نامشخص است و در حال حاضر نام ادینسون کاوانی برای انتقال به این تیم مطرح شده است.

حالا اگر توافقات شخصی بین مدیر برنامه دیبالا و باشگاه انگلیسی صورت گیرد، یوونتوس مشکلی با رفتن او به یونایتد ندارد. البته خود دیبالا خواهان ماندن در تورین است اما باشگاه یوونتوس ترجیح می دهد وی را به فروش برساند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۴۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان